Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 762417
Sitat av murmade Vis innlegg
jo,kjøp sånn forbanna...hvit eske med tusen tomme røyk på enhver matbutikk v kassen...f hva heter det igjen da,også kjøper du lader på narvesen,de har forresten begge deler på narvesen

mange som lager ferdisser med tobakk vet du,litt bedre metode enn å kødde med å tømme en ferdiss,esken og ladern koster 100 spenn tilsammen,har du resten av livet

sunnere au med filter,vil ikke tro du mister noe særlig,da ville HVERTFALL vannpipe tatt knekken på godsakene i røyken

hovedsaklig for å beskytte mot den guffa kjære/olje som kommer når du brenner ting å drar det inn
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har røyket city joint (sigarettpapir istedet for rullepapir) for kamuflasjens skyld, har jeg byttet ut sigarettfilteret med et eget et. Jeg tror nok kanskje at sigarettfilter kan ta vek noe av virkestoffende, men dette er bare en magefølelse jeg har.

Ser uansett ikke hvorfor man ikke skal røyke joint. Tar uansett ikke mer enn et minutt å rulle og det er mye chillere å røyke.
Er det egentlig noen helserisiko når du bruker en Vaporizer ? det er jo bare damp ikke sant ? og weed er medisin. så da tenker jeg: ingen røyk, altså ingen giftstoffer for lungene, bare medisin. har jeg rett eller tar jeg feil?
Sitat av Øyrehippe Vis innlegg
weed er medisin.
Vis hele sitatet...
Joda, cannabis kan brukes medisinsk. Det forutsetter imidlertid at du er syk. Cellegift er også medisin, men om du ikke har kreft eller andre tilstander som responderer bra på cytostatika, er det galskap å bruke det, da bivirkningene er svært alvorlige. Nå har cannabis heldigvis ikke like alvorlige bivirkninger, men det er neppe sunt for ellers friske mennesker å innta cannabis jevnlig, selv om planten har et terapautisk brukssområde.
Sist endret av felix_poker; 9. februar 2011 kl. 20:32.
Sitat av Øyrehippe Vis innlegg
Er det egentlig noen helserisiko når du bruker en Vaporizer ? det er jo bare damp ikke sant ? og weed er medisin. så da tenker jeg: ingen røyk, altså ingen giftstoffer for lungene, bare medisin. har jeg rett eller tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Cannabis har vel tilnærmet null fysiske skadevirkninger om du røyker vaporizer. Da slipper du jo røyken som er det farligste. Det er nok en grunn til at mange medisinsk cannabis-pasienter bruker vapo.
når vi først er innpå vaporizer

noen som har sett tv serien bored to death ?, hoved personen bruker en vaporizer formet som en sigarett...

noen som kjenner til denne ???
Hvis jeg røyker city joint i offentlighet, vil anti-cannabis folk kjenne seg lukten av cannabis? Vil ikke få seg en kommentar fra disse folkene: "Narkoman! Du er en narkoman! Gid du er så ung!"
Ja selvfølgelig vil de merke at det ikke lukter bare vanlig tobakk. Men de som vet hva det er har enten gjort det selv før eller vært ett sted hvor det har blitt røyket, og de er ofte mindre dømmende også.

Bare røyk den mens du gå en vei der du vet det liten sjanse for å møte på så mange. Rett og slett røyk hvor det ikke er så mange rundt deg, at folk ser deg er jo ikke så farlig, men om de lukter, da tar du en risiko ja.
Sitat av Psychocrash Vis innlegg
Hva gjør man når flere og flere får vite om ens eget cannabisbruk? Bare flere og flere får vite om det fordi folk snakker så mye. Jeg har betrodd meg til noen få, og de har fått sagt det videre. Nå vet noen av de verste anti-drugs i min krets på skolen det, og dette skal de dvele med hele tiden. Er det noen måte å reversere dette, altså at folk "glemmer" at de vet det eller at ryktene slutter å gå? Jeg frykter ikke juridiske konsekvenser, men jeg frykter at flere anti-folk og kanskje beslektede/andre nære til slutt får vite det, noe som har sine sosiale konsekvenser. Jeg vil si jeg har et sunt forhold til stoffet; bruker det høytidelig (vanligvis sjeldnere enn 2 ganger i måneden) og kun i godt selskap. Det såkalte amotivasjonssyndromet og andre negative virkninger ser ikke ut til å slå inn i det hele tatt, men det hjelper ikke å si til dem... Har i hvert fall lært at det er mye jeg ikke kan betro enkelte uten at det går videre. :/
Vis hele sitatet...
Du kan bare glemme at folk glemmer det
Du er stemplet for livet heretter, ikke for å være negativ, men vokst opp i bærum(soss,sted) og har erfart det selv.

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Ja selvfølgelig vil de merke at det ikke lukter bare vanlig tobakk. Men de som vet hva det er har enten gjort det selv før eller vært ett sted hvor det har blitt røyket, og de er ofte mindre dømmende også.

Bare røyk den mens du gå en vei der du vet det liten sjanse for å møte på så mange. Rett og slett røyk hvor det ikke er så mange rundt deg, at folk ser deg er jo ikke så farlig, men om de lukter, da tar du en risiko ja.
Vis hele sitatet...
Jeg gikk ofte å røyka joint i byen før, når jeg var yngre, 17-16, men slutta fordi alle spurte om å få :P
Alle andre bare gikk lang vei utenom.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Du kan bare glemme at folk glemmer det
Du er stemplet for livet heretter, ikke for å være negativ, men vokst opp i bærum(soss,sted) og har erfart det selv.

Jeg gikk ofte å røyka joint i byen før, når jeg var yngre, 17-16, men slutta fordi alle spurte om å få :P
Alle andre bare gikk lang vei utenom.
Vis hele sitatet...
Stemplet for livet? Ærlig talt, hvem bryr seg egentlig om hvem som røyker? Nå er det vel kun ett lite mindretall som "hater" deg bare fordi du røyker hasj, og gidder man egentlig å pleie kontakt med disse uansett?

Du tror ikke at du kanskje kan ha rullet i overkant store jointer dersom du har problemer med å på gata uten å tiltrekke deg oppmerksomhet fra andre personer?
Jeg gjorde det samme selv på den alderen og yngre, ofte med vanlige jointer. Men ikke kom er å si at du ikke tokk en risiko hver gang.

Sitat av caperno Vis innlegg
Stemplet for livet? Ærlig talt, hvem bryr seg egentlig om hvem som røyker? Nå er det vel kun ett lite mindretall som "hater" deg bare fordi du røyker hasj, og gidder man egentlig å pleie kontakt med disse uansett?

Du tror ikke at du kanskje kan ha rullet i overkant store jointer dersom du har problemer med å på gata uten å tiltrekke deg oppmerksomhet fra andre personer?
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om hat, det er snakk om å blir stemplet for noe livet ut. Du husker vel ikke alle de som har driti seg ut i fylla? De glemmer de. De det blir snakket om omgående NARKOTIKA, de husker dem. Bundy har dessverre helt rett. Det betyr ikke at de som er verdt og samle på dømmer deg da.

Vent enda noen år til, når den nye generasjon kommer, da blir det enda litt bedre å ha en "tvilsom" historie.
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Hvis jeg røyker city joint i offentlighet, vil anti-cannabis folk kjenne seg lukten av cannabis? Vil ikke få seg en kommentar fra disse folkene: "Narkoman! Du er en narkoman! Gid du er så ung!"
Vis hele sitatet...

Hehe, noen er mer sånn derre; Halla, hakke non trekk a?

Er kanskje heller de man vil støte på?
Sitat av caperno Vis innlegg
Stemplet for livet? Ærlig talt, hvem bryr seg egentlig om hvem som røyker? Nå er det vel kun ett lite mindretall som "hater" deg bare fordi du røyker hasj, og gidder man egentlig å pleie kontakt med disse uansett?

Du tror ikke at du kanskje kan ha rullet i overkant store jointer dersom du har problemer med å på gata uten å tiltrekke deg oppmerksomhet fra andre personer?
Vis hele sitatet...
Meh, who cares. De hadde lukta det uansett :P
Alle de sauene som stempler noen som narkoman fordi de røyker cannabis er strengt talt ikke noen å spare på.
Sist endret av Totskalle; 10. februar 2011 kl. 23:28.
Jeg føler det ikke er noe stress å røyke offentlig, i hvertfall ikke i Oslo. Her om dagen sto jeg utenfor 7/11 på Carl Berner og røyket en joint midt i rushen. Fikk et par blikk, men det var alt.
Kjapt spørsmål: Jeg har noen urter her som lukter skikkelig frukt-aktig. Noen som har peil på hvilken strain det kan være? Aldri vært borti grønt som har luktet sånn. Har bare vært borti de som lukter litt "svette"/"kattepiss"(på en god måte). Veit det sikkert er vanskelig å identifisere en strain kun på lukt, men verdt et forsøk
Finnes mange forskjellige strains med fruktlukt, men mango og lemon haze kan det jo muligens være..
Identifisere strains ved hjelp av lukt er tåpelig i mine øyne.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Kjapt spørsmål: Jeg har noen urter her som lukter skikkelig frukt-aktig. Noen som har peil på hvilken strain det kan være? Aldri vært borti grønt som har luktet sånn. Har bare vært borti de som lukter litt "svette"/"kattepiss"(på en god måte). Veit det sikkert er vanskelig å identifisere en strain kun på lukt, men verdt et forsøk
Vis hele sitatet...
Kanskje det er strainen "mango"?
Hehe tok meg en city joint i byn med noen kompiser igår. Den ene ville få et trekk, (i den tro vanlig sigarett) sa jeg ja, og ga den til han. Etter et trekk, spurte han meg: "hva er det noe? Smaker litt annerledes enn jeg er vant med" "Det er jo shit du røyka" sier en annen kompis. Da ble kompis 1 spurte hviskende: "det er ikke hasj?" Jeg sa: "jo, trodde du visste det? Kjente du ikke lukten?" Da ble han redd og fekk seff noia. Etter ga han siggen til meg, og røykte alt. Etter 10 minutter begynner han å bli litt sløv og klarer ikke følge med hva vi sier til han. Han gikk rundt i tankene hans og var veldig happy. Så stakk vi til kebabsjappe i byen og han kjøpte en svær rullekebab. Satt dern og chillern litt. Etter vi har spist, så ville han ha mer.

Du verden... Når folk ikke har forventinger å prøve hasj, funker det helt knall som oftest de første gangene.
haha hørtes morsomt ut :P
Om jeg røyker 1g hasj, hvor lenge vil ettervirkningen vare?
Sitat av yomyname Vis innlegg
Om jeg røyker 1g hasj, hvor lenge vil ettervirkningen vare?
Vis hele sitatet...
Hmm, spørs hvor potent den er også. Alt fra 10 minutter til 10 timer egentlig. Om du sovner under rusen er det også en fare for å være "groggy" hele morgendagen. (Føles litt som å ikke klare å stå opp.)

Det fins mye dårlig hasj, og det fins mye god hasj. Så det spørs helt hva du røyker ass.
Sitat av Aceface Vis innlegg
Hmm, spørs hvor potent den er også. Alt fra 10 minutter til 10 timer egentlig. Om du sovner under rusen er det også en fare for å være "groggy" hele morgendagen. (Føles litt som å ikke klare å stå opp.)

Det fins mye dårlig hasj, og det fins mye god hasj. Så det spørs helt hva du røyker ass.
Vis hele sitatet...
ah , okey ! takk for svar!
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Kjapt spørsmål: Jeg har noen urter her som lukter skikkelig frukt-aktig. Noen som har peil på hvilken strain det kan være? Aldri vært borti grønt som har luktet sånn. Har bare vært borti de som lukter litt "svette"/"kattepiss"(på en god måte). Veit det sikkert er vanskelig å identifisere en strain kun på lukt, men verdt et forsøk
Vis hele sitatet...
Det er ikke så vanskelig å identifisere en strain på lukt om du faktisk lukter selv, å beskrive en lukt i ord er derimot litt værre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om uerfarne brukere av cannabis kan føle seg lattermilde etter oralt inntak av marihuana? Eller skjer dette bare når stoffet røykes? F.eks hvis jeg spiser noen muffins med tilsammen et gram marihuana i, kan jeg da vente meg et latterkick? konsumerer cannabis svært sjeldent.
Jag drakk en skakkao for en-to timer siden og kan si at jeg har ledd mye hittil. Så det er godt mulig du kan le litt ja.
Sitat av moret Vis innlegg
Jag drakk en skakkao for en-to timer siden og kan si at jeg har ledd mye hittil. Så det er godt mulig du kan le litt ja.
Vis hele sitatet...
Hvordan føles denne rusen iforhold til når du røyker cannabisen? og i hvilken grad er den håndterbar? hvis man hadde klart å unngå å le, ville normale omgivelser merket at du er påvirket etter å ha inntatt en middels dose cannabis oralt? Er det mulig å for eksempel spise noen muffins med en middels mengde cannabis i hverdagen en gang i blandt og alikevel "fungere" helt greit? syntes dette høres både praktisk og delikat ut.
I går så bestemte jeg meg for å innta et halvt gram svarting i kakaoen. Sakte men sikkert kom rusen. Til å begynne med var den helt vanlig, men etterhvert ble den så intens at jeg ikke orket å gjøre annet enn å legge meg nedpå. Jeg ble svimmel av å stå oppreist. Noen timer senere var det middag. Jeg følte at jeg hadde kviknet til nok for å spise middag, og jeg gikk ned. På kjøkkenet stod jeg og forskynte meg. På vei bort til bordet kom svimmelheten igjen, og jeg mistet hele balansen og datt mot gulvet foran familien. De trodde det var blodtrykksfall eller at jeg var syk, heldigvis, og så ba de meg om å slappe av og sove. Jeg har nemlig opplevd liknende anfall før i edru tilstand, men ikke at jeg har gått mot bakken. Ble dette da forårsaket av cannabisen? Ser i hvert fall nå hvorfor det er lurt å starte med lite når man konsumerer oralt og ikke er helt sikker på styrken, selv om jeg trodde at et halvt gram ikke var å overdrive. >.>
Haha, fikk akuratt samme erfaring som deg før jul. Og akuratt som deg puttet jeg ett halvt gram sorting i kakaoen. Etter en trekvarters tid var jeg plutselig blitt skikkelig god og stein. Dette blir jo en digg kveld, tenkte jeg, så jeg stakk ut å kjøpte noe godteri. Vel hjemme igjen, mens jeg trodde hele effekten hadde slått inn for lengst, slo plutselig resten av hasjen inn noe så brutalt. Følte hele tiden at jeg ble svimmel og skulle til å besvime. Var faktisk skikkelig ubehagelig og jeg ble litt småredd. Måtte bare ligge grisefjern på sofaen hele kvelden, men det var gøy. Sansene mine var også veldig forsterka og milde psykedeliske effekter oppsto. Lyset i huset var mer klart og grønnaktig, kunne kjenne igjen mønstre i ting og jeg hadde de merkeligste følelsene i kroppen.

Fikk litt større respekt for cannabis den kveden, man kan få relativt heftige og ubehagelige effekter av det.
Sist endret av KreaDep; 25. februar 2011 kl. 09:34.
Jeg fikk såkalte closed eye visuals og psykedeliske effekter. Jeg fikk ikke panikk, men jeg skjønte at det halve grammet var for mye av de sterke sakene. Jeg har sovet omtrent 12 timer siden, og nå har jeg afterglow (som heldigvis sjelden er ubehaglig). Neste gang begynner jeg med 0.2 g og ser an før jeg tar mer... det var litt ille å svime av, og særlig mens alle andre var hjemme.
Har opplevd salvia lignende effekter av å røyke 1 gram svarting.. Varte i 2 timer.. Vi som røykte(1 gram hver) gjentok alt vi sa flere ganger, rommet spinnte rundt, pulsen min var skyhøy, jeg kunne se antydning til energier, jeg følte en intens body rush med energi.. Det å spise et surt godteri i den tilstanden var noe av det rareste og morsomste jeg har opplevd på lenge..

Men har et spørsmål: Den euforiske effekten fra cannabis har ofte vert manglende når jeg har røykt pot, selv om jeg har et ufattelig morsomt tankekjør om ett og annet. Imens kan jeg ha an skikkelig avslappende euforisk følelse av hasj, med minimalt av filosofisk tankegang..
Jeg mistenker at Cannabidiol skaper den euforiske effekten, imens THC skaper den trippy filosofiske tankegangen..
Har jeg rett?
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Spørsmål til folk som har vært i Amsterdam:

Stikker en tur nedover dit i nærmeste fremtid. Har forøvrig vært der endel ganger før, men da har jeg valgt å fokusere på byen framfor coffeshopsene (selv om man naturligvis var innom der også). Spørsmålet er egentlig hvilken strains man kan anbefalle? Strains som gjerne skiller seg litt ut fra de andre. Sativa/indica spiller forsåvidt liten rolle, jeg er altetende. Og vet noen om de fører strains som er sterke på CDB framfor THC?
Vis hele sitatet...
http://coffeeshopdirect.info/phpBB3/

Les her, evt. lag en thread og spør hva som er hot for tiden. Du kan også finne kart til de fleste coffeshops, samt. menyene til de forskjellige stedene.
Har lyst til å løse opp noen koffein tabletter i en lunken litago med 0.5g marihuana i. Det er snakk om 2 eller 3 tabletter som inneholder 250mg koffein. Marihuanaen er middels potent. Noen som har noe erfaring med dette, eller vet om rusen kan bli god? Er klar over at det vanligvis ikke er noen god ide å kombinere dempende og oppkvikkende stoffer.
Koffein er da ikke noe farlig å kombinere med cannabis. Jeg har gjort det, men jeg har aldri spist cannabis med koffein. Det kommer ann på om du liker koffeinrusen fra før av, da liker du den mest sannsynlig sammen med cannabis også. Ellers vil den kanskje virke ubehagelig, mange som ikke liker det. Det som er med koffein er at du vil nok føle deg våken i 2-4 timer, men etter det vil hasjen og koffeinen gjøre deg mere trøtt igjen.
Drakk en litago som jeg hadde varmet opp og tilsatt 0.7g potent marihuana denne natten. Lot den stå på svak varme en stund etter den hadde begynt å koke, så drakk jeg hele på rundt 10 minutter. Så satt jeg og venta på effekt, med sjokolade for nesten 200 kr ved siden av meg. Venta tilsammen halvannen time, og ingenting skjedde, så jeg sovna. Da jeg våkna, 4 timer senere, merket jeg fortsatt ingenting. noen som kan tenke seg hva jeg gjorde feil? har røyket litt før og alltid fått effekt...
En kompis av meg hadde en grammer gatehasj etter en tur på byen. Dette var ræva saker, men jeg røyket det samtidig som weed-jointen for å fylle på litt. Etter rundt halve jointen kom det en kullsort tykk væske sigende ut på undersida av filteret. Vi droppet å røyke resten og bare kastet hasjen. Hva kan dette være for noe?
Beklager om det var et dumt spørsmål, men er det noen som kan bekrefte min lille hypotese?
dette ble jo som å lese et pakkningsvedlegg. så jeg leste de to første avsnittene før jeg bestemte meg for å avslutte. nå har jeg røyka så lenge og aldri hatt problemer hverken med det ene eller det andre. selv opplever jeg at det er prestasjonsfremkallende,jeg får gjort mer rundt meg når jeg røyker.Nå har jeg hvert daglig røyker i 13 år,men har en liten pause for tiden,for å verne om kjært og nært. Men det er forbigående:-) men fin tråd for de som trenger informasjonen:-) og ps:blir ikke asosial av å røyke,det anfekter meg ikke å røyke en fet før jeg går ut,eller på jobb. får ikke røde øyne,heldigvis. men når en røyker daglig et helt tiår,vil jo menneskene rundt deg tro at det er bare sånn du er. he he he,litt off topic,men jeg har en tendens skravle i vei;-))
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Kom over denne artige siden:

http://www.leafly.com/explore


Hvis den er postet før er det bare å slette, er den ikke det anbefaler jeg å gå inn å ta en titt og lære litt om de forskjellige strains
Takk for en fantastisk tråd. Jeg har ett spørsmål, jeg kjøpte ca 4 gram hasj her om dagen for første gang, til nå har jeg røyket ca 1 gram, jeg merket ikke mye, føltes omtrent som å være brisen. Det var ganske skuffendes, så spørsmålet mitt er: Er 3 gram nok til å smelte inn i en liten sjokolade? Hvor lenge skal sjokoladen varmes opp? Noen andre ting jeg burde vite om å smelte hasj inn i sjokolade? takk for svar =)
Sitat av Kadadj Vis innlegg
Takk for en fantastisk tråd. Jeg har ett spørsmål, jeg kjøpte ca 4 gram hasj her om dagen for første gang, til nå har jeg røyket ca 1 gram, jeg merket ikke mye, føltes omtrent som å være brisen. Det var ganske skuffendes, så spørsmålet mitt er: Er 3 gram nok til å smelte inn i en liten sjokolade? Hvor lenge skal sjokoladen varmes opp? Noen andre ting jeg burde vite om å smelte hasj inn i sjokolade? takk for svar =)
Vis hele sitatet...
Hvor potent hasjen din er har alt og si. Hvis du kjøpte den på gata, eller ved elva, så er den sannsynligvis så dårlig at du ikke vil merke spessielt mye uansett. Med middels kvalitet skulle jeg tro at rundt 1g ville vært en passe mengde for oralt inntak. Ville alikevel ikke prøvd mer enn 2g, effekten blir ofte kraftigere når du spiser cannabis.

Har oppbevart 1g marihuana på et mørkt og tørt sted i rundt 3 måneder. Noen som vet om dette kan ha ødelagt stoffet? eller hvor lenge marihuana generelt kan oppbevares før kvaliteten minsker?
Sitat av Kadadj Vis innlegg
Takk for en fantastisk tråd. Jeg har ett spørsmål, jeg kjøpte ca 4 gram hasj her om dagen for første gang, til nå har jeg røyket ca 1 gram, jeg merket ikke mye, føltes omtrent som å være brisen. Det var ganske skuffendes, så spørsmålet mitt er: Er 3 gram nok til å smelte inn i en liten sjokolade? Hvor lenge skal sjokoladen varmes opp? Noen andre ting jeg burde vite om å smelte hasj inn i sjokolade? takk for svar =)
Vis hele sitatet...
Hvis hasjen er av dårlig kvalitet ville jeg bare smeltet i alle de 3 grammene du har igjen. Du kan få et veldig skuffende og surt resultat om du blander i 1 gram. Vi smeltet 2g standard hasj i smør og laget brownies en gang, og rusen var bortimot ikke eksisterende. Hadde i forkant lest og hørt at rusen skulle være mye mer intens enn normalt, men at det kunne ta lenger tid før den kom sigende. Det skal sies at hasjen var av laber kvalitet og ga dårlig effekt selv med flere bongtrekk etter hverandre.

Hvordan er hasjen din, er den myk, lukter den mye, lys, mørk? Hvis den er steinhard og smuldrer opp er det noe pøkk du har fått deg mest sannsynlig. Gjør et forsøk med et 0,5 mekk på bong med lite tobakk, hvis ikke du får funk da er det vel bare å smelte resten og lage noe digg. Du kan jo alltids spise litt, vente og se, hvis du blir stein kan du spare resten til en annen anledning. Jeg ville ikke overspist, hvis det viser seg at hasjen din er potent kan du plutselig bli helt knocket, og hvis du er uerfaren med rusen kan det fort bli overveldende.
Faen, da har jeg nok fått noe dårlig av dårlig kvalitet, den er ekstremt hard, og smuldrer når jeg varmer den opp. Jeg har som sagt røkt ca 1 gram, og merket såvidt rusen. Han jeg kjøpte det av, han ble derimot ganske stein. Tenker jeg sparer resten til jeg er i godt selskap og bare røyker hele dritten i bong da -.- Hasjen er forresten ganske mørkt brun.
Sist endret av Kadadj; 6. mars 2011 kl. 23:48. Grunn: Glemte en detalj.
Så skuffende da. Høres ut som dårlig kvalitet ja og kanskje er den gammel og "muggen". Utrykket sier: "If it's god hash, it will make you happy".
Jeg trenger også en diskrè og god bong. Noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke til å lage dette med? Ikke flaske, da mora mi har funnet flere flaskebonger, og begynner å fatte litt tror jeg :P
Sitat av Kadadj Vis innlegg
Jeg trenger også en diskrè og god bong. Noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke til å lage dette med? Ikke flaske, da mora mi har funnet flere flaskebonger, og begynner å fatte litt tror jeg :P
Vis hele sitatet...
Det finnes en egen tråd for dette: http://freak.no/forum/showthread.php...emmelaget+bong
Har fått feedback fra noen venner som kjøpte fra samme batch som meg, og joda, hasjen er av god kvalitet, ca.4-5 andre hasjrøykere jeg kjenner ble helt borte av hasjen, grunnen til at jeg merker så lite er nok pga jeg er nybegynner. Noen som har noe tips til hvordan jeg kan bli stein? Har røykt ca 4 ganger nå, og har bare merket det så smått. Jeg vet jeg innhalerer riktig, jeg har jo røykt tobakk i snart ett år nå.
hvor mye blander du inn i jointen eller mekket?tror du bare skal fortsette og nyte så kommer det. er det fin fin tjall så trenger du ikke mye for og få fin rus.
Sitat av Olum Vis innlegg
En kompis av meg hadde en grammer gatehasj etter en tur på byen. Dette var ræva saker, men jeg røyket det samtidig som weed-jointen for å fylle på litt. Etter rundt halve jointen kom det en kullsort tykk væske sigende ut på undersida av filteret. Vi droppet å røyke resten og bare kastet hasjen. Hva kan dette være for noe?
Vis hele sitatet...
Jeg bumper denne. Er litt interessert i om noen veit hva som kan ha vært i hasjen.
Sitat av Olum Vis innlegg
Jeg bumper denne. Er litt interessert i om noen veit hva som kan ha vært i hasjen.
Vis hele sitatet...
Dette trenger ikke å være farlig, og har allerede blitt tatt opp i denne tråden flere ganger. Det er sannsyneligvis bare olje fra hasjen.