Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1126
Hvor får jeg kjøpt slike "wind proof" lightere? Har en på jobben som heter så mye som: "Hot Spot H-07, Wind Proof Burner - Refillable". Men pga navnet, så finner jeg bare engelske nettbutikker, auksjoner og YouTube filmer. Mest interrisert i en norsk butikk.

Takk for svar
Forsøk å søke etter stormlighter
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Om du bor i Oslo, så stikk på Byporten og Handysize. Eller www.handysize.no. De selger stormlightere.
Zippo Blu skal teoretisk sett være "wind proof". Zippo´r funker vel de også tror jeg.
Dealextreme.com har noen. Tar noen uker med shipping, men er gratis frakt og er jo dirt cheap. Selv kjøpte jeg den billigste jet lighteren og er storfornøyd med den. Ellers så skal alle zippoer være windproof.
Jeg har vanlig zippo, funker fjell, men må refilles ganske ofte, selv om du ikke bruker den