Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2088
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/05/528863.html
Han tok en stabel av de dyreste Diesel-buksene til 1700 kroner stykket og la oppi posen.
Vis hele sitatet...
Hva gjør de med disse klærene når de ikke snubler i døra men faktisk får tatt dem, leverer dem tilbake for penger? Eller selger dem videre?

Jeg ser liksom ikke noe ordentlig profitt i dette, med mindre de leverer dem tilbake til andre cubus kjeder feks, men da skal man helst ha kvitering, hvis ikke trodde jeg du bare fikk bytte de.
De selger klærne videre, stjeler flere klær, selger dem videre igjen, og sånn fortsetter det.
Hvis noen sier til deg; Jeg har disse helt nye diesel buksene som koster 1700 i butikken, du skal få dem for 700!

Og man selv ikke har morask fiber så svarer man ja jøss, NICE
Verden går sin vandte gang; tjuvgods blir omsatt, tjuvene blir rikerer og ærlige mennsker taper penger. Som de strengt talt har råd til å tape hvis man tar 1700 kr for et par bukser.
De stapper jeans til flere titalls milliarder opp i analen, og flyr til Bærum og selger det for slikk og ingenting.
Sitat av MorPHeuZ
Hvis noen sier til deg; Jeg har disse helt nye diesel buksene som koster 1700 i butikken, du skal få dem for 700!
Vis hele sitatet...
Hvis noen gjør det fortjener de å bli tatt >.>
Det er jo som å rope: "Jeg selger tyvgods!"
Sitat av Rejolo
Hvis noen gjør det fortjener de å bli tatt >.>
Det er jo som å rope: "Jeg selger tyvgods!"
Vis hele sitatet...
Som sagt har man ikke noe særlig moralsk fiber gir man pent faen og kjøper dem siden det er så billig.

De fleste som kjøper tyvgods er fullt klar over det, og kunne ikke brydd seg mindre. Siden man får et luksus produkt til langt under halve prisen
Det kommer vel helt an på hvilket tyvgods det dreier seg om.

Tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å kjøpe noen stjålne klær, men en sykkel derimot...
Sitat av MorPHeuZ
Hvis noen sier til deg; Jeg har disse helt nye diesel buksene som koster 1700 i butikken, du skal få dem for 700!
Vis hele sitatet...
Finn.no - Diesel jeans: Pris 700,-
hahaha, de der er jo brukt. se nederst på beina. hadde nok også fulgt med tags hvis de var tyvegods/nye.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg har drevet med den businessen der. en kompis av deg har lyst på bestemt genser(re) dere går sammen inn og han viser deg hva han skal ha å går ut , men du jacker edt til han , prisen bør være avtalt på forhånd. jacker klær til deg selv ogs¨å