Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 9337
Sitter hos en kamerat nå og stusser på hvor jeg skal gå på for å finne et program til webcam (Det er Creative NX pro) som jeg kan ta bilder og filme med.
Noen som kan hjelpe meg her? takker.
hmm.. følger det ikke med en setup cd som det følger med slik på?
Punti's Avatar
Trådstarter
Sitat av zitcon
hmm.. følger det ikke med en setup cd som det følger med slik på?
Vis hele sitatet...
Poenget er at jeg faktisk mangler plata:P han fikk det av faren lissom, åsså var det bare cammen han fikk lissom, ikke no mer:S hehe..
men om du/dere hadde hat tid til å finne det, så hadde jeg vært svært glad for det!

skal hjemover nå, åsså tenker jeg det kunne vært greit og hat en link her til i morra, hehe full fest her da! hehe..
jaG
Produktutvikler
Noe her kanskje?

Huh? use what?

I said " try use google"
Sist endret av jaG; 1. juli 2007 kl. 04:24.
Punti's Avatar
Trådstarter
Sitat av Steeny
Noe her kanskje?

Huh? use what?

I said " try use google"
Vis hele sitatet...
Jeg søker ikke et driver, det har jeg.
men jeg søker etter program til å ta bilder med, finner det ikke på nett:/ hakke peiling på hva jeg skal google meg fram til der:S
WebCamCenter - hvorfor er jeg alltid så snill

Visse personer burde seriøst lære seg å søke + jobbe litt ekstra for å finne det..
Sist endret av lsrr; 1. juli 2007 kl. 04:32. Grunn: rettet opp en veldig feilskrevet link.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Punti's Avatar
Trådstarter
mjaaa, en annen som er på kontoen min her ser jeg:S
verdens beste noobiditet-unnskyldning
▼ ... over et år senere ... ▼
WebcamMax er et brukervenlig og nyttig webcameraprogram
Har du driverane, så søker du bare etter porgramvare for cammen din. du vet jo hva cammen din heter. finner du programvare for den, følger det med et prog til og ta bilder også