Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 928
Hallo freaks!

Er på utkikk etter et nytt tastatur etter som jeg sølte cola på det jeg har nå... shit happens.. Jeg tenkte å kjøpe et mekanisk (helst Rød) og siden det finnes så mange ville jeg gjerne spørre dere først om dere har noen favoritter som dere vil anbefale. Max pris er ca 1k.

For øyeblikket har jeg Corsair Vengeance K90 i sikte og er ganske sikker på at det er det jeg kommer til å kjøpe mtp. at det har macros, musikk play/pause/stop etc ikke inni F1-F12 knappene, numpad og lys i knappene. Ønsker helst anbefalinger med disse egenskapene.

Kunne du delt dine favoritter og erfaringer med mekaniske tastatur hadde jeg vært veldig takknemlig.
Har hatt drøssevis, men dei to eg likte best var Steelseries 7G V2 og Razer Blackwiddow Ultimate... Og begge har mekaniske knapper, så the key is : mekaniske knapper... det er bare elsk <3
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Hallo freaks!

Er på utkikk etter et nytt tastatur etter som jeg sølte cola på det jeg har nå... shit happens.. Jeg tenkte å kjøpe et mekanisk (helst Rød) og siden det finnes så mange ville jeg gjerne spørre dere først om dere har noen favoritter som dere vil anbefale. Max pris er ca 1k.

For øyeblikket har jeg Corsair Vengeance K90 i sikte og er ganske sikker på at det er det jeg kommer til å kjøpe mtp. at det har macros, musikk play/pause/stop etc ikke inni F1-F12 knappene, numpad og lys i knappene. Ønsker helst anbefalinger med disse egenskapene.

Kunne du delt dine favoritter og erfaringer med mekaniske tastatur hadde jeg vært veldig takknemlig.
Vis hele sitatet...
Vent på corsair K95 om du liker k90, k95 e4r en oppdatering til k90, der alle tastene er mekaniske osv

Kjøp ett random billig ett til det kommer ut
Sist endret av Julenisse97; 28. februar 2013 kl. 18:36.
K90 er ganske digg, eneste problemet er at enkelte knapper ikke er mekaniske. (skriver på det atm.)

Btw, macroene er litt clunky og skriver litt treigt etter personlig mening, og uansett hva jeg gjør med innstillingene vil det ikke funke noe raskere, så på den basisen anbefaler jeg heller noe slikt som Logitech (da deres macro knapper skriver nesten umiddelbart)

Anbefaler derfor også dette fra Logitech (NB: Kan skaffes billigere på andre sider).

Men begge er helt kurante tastatur for dine behov.

NBNB: Logitech tastaturet er Cherry MX Brown, men er fortsatt meget deilig og gjøre diverse på.
Har hatt drøssevis, men dei to eg likte best var Steelseries 7G V2 og Razer Blackwiddow Ultimate... Og begge har mekaniske knapper, så the key is : mekaniske knapper... det er bare elsk <3
Vis hele sitatet...
Etter som jeg har forstått er det ikke belysning i knappen til Steelseries 7G V2 som gjør at K90 vil bli satt fremfor det. Når det kommer til Razor er jeg ikke så stor fan av kvaliteten. Kan være bare meg, men etter som jeg har hatt et par Razer headset som går i stykker, kommer jeg til å styre unna dem for en stund. K90 har fått mange tilbakemeldinger om at tastaturet er av veldig bra kvalitet.
Sist endret av Nexxzow; 28. februar 2013 kl. 18:42.
Jeg har Logitech G710+, og er kjempefornøyd og det er brune mekaniske taster
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Vent på corsair K95 om du liker k90, k95 e4r en oppdatering til k90, der alle tastene er mekaniske osv

Kjøp ett random billig ett til det kommer ut
Vis hele sitatet...
Har de kommet med en lanseringsdato?
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
...K90 har fått mange tilbakemeldinger om at tastaturet er av veldig bra kvalitet.
Vis hele sitatet...
Japp, det er det. Og det kan bekreftes.

(Nogenlunde relatert tråd)
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Har de kommet med en lanseringsdato?
Vis hele sitatet...
Nei, men du kan skrive deg opp på ei liste så du får mail når det slippes, du finner det her.
Kjøpte dette tastaturet for et par dager siden. og har ikke noe annet enn positive ting og si om det ekstremt digge mx-black taster med lys i alle knappene. 3 forskjellige lys funksjoner og en kraftig avtakbar usb kabel er bare noen av de positive tingene med dette tastaturet. Du følger også med en håndleddstøtte som du kan ta av og på
Sitat av Ghetto_SKILLZZ Vis innlegg
Kjøpte dette tastaturet for et par dager siden. og har ikke noe annet enn positive ting og si om det ekstremt digge mx-black taster med lys i alle knappene. 3 forskjellige lys funksjoner og en kraftig avtakbar usb kabel er bare noen av de positive tingene med dette tastaturet. Du følger også med en håndleddstøtte som du kan ta av og på
Vis hele sitatet...
hvilket tastatur?
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
hvilket tastatur?
Vis hele sitatet...
hehe sorry glemte link.

her er den: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755668
Takker for innslag. Tror jeg venter til K95 kommer ut.