Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1079
God dag!

For en uke siden, begynte PCn min å bruke unormalt høyt ram, når jeg ikke bruker i nærheten så mye, som oppgavebehandlingen sier. Vet at RAMen blir av og til holdt av til programmer som man ofte bruker, for å yte maks, men dette syntes jeg er unormalt høyt.

Før jeg fikk dette problemet, kunne jeg ha oppe 50 faner, to-tre spill og skype, uten at den brukte mer en 25% av rammen. Nå står den konstant på rundt 40-60% uten at jeg engang har noen programmer åpne.

Jeg kjøpte AC3 til PC, spilte det litt, og slett meg lagg, selvom jeg aldri har gjort det før. Oppdaterte driverene mine, og det var da problemene startet.

http://bildr.no/view/1402992

http://bildr.no/view/1402999

Takk på forhånd!
Sitat av bjornebekk Vis innlegg
Nå står den konstant på rundt 40-60% uten at jeg engang har noen programmer åpne.
Vis hele sitatet...
Hva med at du viser oss et bilde av hvordan verden er når du ikke har chrome åpent og ikke har LoL startet...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
For det første har du en million chrome-prosesser oppe. Restart PC'en og se hva som skjer.
Helt normalt for windows det der.
Chrome spiser minne som bare det. Gjør som folket og reboot, og slutt med 1242 stk tabs i nettleseren din.
oppgrader til 8 giga ram, og nyt ein kvardag med 3mill faner i chrome pluss alle dine dagli dagse program kjørande, uten ein einaste hikke
Ridder av 1. klasse
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
oppgrader til 8 giga ram, og nyt ein kvardag med 3mill faner i chrome pluss alle dine dagli dagse program kjørande, uten ein einaste hikke
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg kan se har han allerede 8GB RAM...

Opplever av og til det samme problemet som TS beskriver... Selv bruker jeg firefox og det har inn i mellom en tendens til å spise ganske mye RAM... Men som nevnt, reboot og mindre faner løser som regel problemet
Sitat av Mchjort Vis innlegg
Så vidt jeg kan se har han allerede 8GB RAM...

Opplever av og til det samme problemet som TS beskriver... Selv bruker jeg firefox og det har inn i mellom en tendens til å spise ganske mye RAM... Men som nevnt, reboot og mindre faner løser som regel problemet
Vis hele sitatet...
haha stemmer det! Har også eit forbruk av rundt 4 gig konstant, men har ikkje noke særlig i mot det, ettersom eg har som regel det eg trenger å ha oppe, så meir blir det ikkje, samt at det forstatt er mykje igjen til gaming
bare chrome og LoL tar nesten 2 Gig av ram'en din. Og det gjør ingenting om du bruker litt av rammen du har betalt for