Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 700
Hei

Har akuratt installert Windows 8. Det første jeg merket var at de knappene øverst til høyre fungerer ikke. Dette gjelder alle (windows lock, pause, start, volum, mute etc). Andre som har dette problemet?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
nei, folk som faktisk installerer drivere har ikke slike problemer
grims's Avatar
Trådstarter
Sitat av Frufsa Vis innlegg
nei, folk som faktisk installerer drivere har ikke slike problemer
Vis hele sitatet...
Hehe, men tingen er hvor i alle dager får jeg tak i en slik driver? Jeg har sjekket Corsair sin webside og søkt rundt på google... Konklusjon, keyboarded trenger ikke driver, og har heller ikke
Sitat av grims Vis innlegg
Hehe, men tingen er hvor i alle dager får jeg tak i en slik driver? Jeg har sjekket Corsair sin webside og søkt rundt på google... Konklusjon, keyboarded trenger ikke driver, og har heller ikke
Vis hele sitatet...
last ned tilhørende software. regner med det finnes noe til k60, siden det finnes til k90
grims's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
last ned tilhørende software. regner med det finnes noe til k60, siden det finnes til k90
Vis hele sitatet...
OK da skal jeg prøve.

EDIT, det finnes IKKE drivere til K60 (leste feil). Har sett på forumer og til og med de som jobber der sier at det ikke finnes.
Sist endret av grims; 7. januar 2013 kl. 21:11.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
last ned tilhørende software. regner med det finnes noe til k60, siden det finnes til k90
Vis hele sitatet...
står på corsair.com at det ikke er nødvendig med drivere. jeg ville kontaktet support og hørt med dem
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
etter litt googling, ser det ut til at å installere k90 software vil gjøre akkurat samme nytta som drivere til k60
grims's Avatar
Trådstarter
Sitat av Frufsa Vis innlegg
etter litt googling, ser det ut til at å installere k90 software vil gjøre akkurat samme nytta som drivere til k60
Vis hele sitatet...
Prøvde det da. Den ber meg om og gjøre firmware updatering, får error "Cannot open USB device", og tydelig tegn på at det er feil dings og derfor vil den ikke gjøre noe. Prøvde og installere "driverne" som var i samme mappe som firmware, da blir noe installert men ingenting skjer, bare et lite vindu som sier at denne tinger er klar til bruk blabla...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gammel tråd men har funnet ut av dette problemet, det er Servicen Human Interface Device Access som ikke kjøres, start den så fungerer det som det skal.

Iallefall hos meg.