Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2478
Jeg spiller nå fortnite på PS4 med 60fps som ikke er optimalt.

Noen som har gått fra konsoll til PC med ps4 eller xbox kontroll?
Hvor stor var forskjellen?

Har tenk litt på kanskje å kjøpe en stasjonær pc og monitor ettersom jeg kan bruke PS4 kontrollen min fortsatt.

Jeg ønsker derfor se nærmere på hva dette ville kostet meg.
Kommer bare til å bli brukt noen mnd sannsynligvis før jeg drar fra den ved flytting, så vil ikke bruke mer en det minste jeg kan komme unna med.

Billigste PC + monitor for at fortnite skal fungere perfekt
Forslag til konkrete pc eller en estimert pris det er regnet jeg må ut med tas imot med takknemlighet!
Her er en liste med deler til en stasjonær PC uten dedikert skjermkort. Når du ønsker det i fremtiden kan du sette i et dedikert skjermkort og få masse ytelse om du skal spille mere krevende spill enn Fortnite. Du kan også sette inn mere RAM. Du kan spare inn 500 kroner på å gå for en billigere strømforsyning, men du kan ha Seasonic strømforsyningen i et tiår uten problemer. Den har vifte som ikke går under vanlig belastning og den er modulær og enklere å bygge med. Verdt å betale for mener jeg. Du kan også gå for et billigere kabinett og eventuelt en mindre SSD for å spare ytterligere 500.

Du kan søke opp "Ryzen 3400G game benchmark" og se om du synes ytelsen er god nok.

Dette er en god skjerm for prisen. Freesync for synkronisering om du går uner 60FPS i tyngre spill. Den har også bedre TLS panel mens andre skjermer har TN panel i samme prisbrakett. Skal du ha høyere frekvens på du opp i 1800+
Sist endret av Fekillix; 1. august 2020 kl. 08:54.