Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5337
Hei. Jeg har et problem med min macbook pro og lurer på om noen her kan hjelpe meg. Problemet er at musen/pilen plutselig lever sitt eget liv. Den begynner å markere, trykke vilt over alt, bytte vinduer osv uten at jeg gjør noen ting. Leste at det kunne være fordi batteriet este ut så bestilte nytt batteri, åpnet den opp og så at det gamle ikke bulte eller viste tegn til esing. Byttet allikevel batteri da syklusen var på 2106(anses som oppbrukt etter 1000, så hadde gått litt lenge ups). Åpnet macen og brukte den med håp om at problemet var løst, men etter 20 min begynte den igjen å tulle. Nå er jeg lost og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ikke interessert i å bruke penger på å sende den på service da den er 8 år gammel. Kan det være at den faktisk er brukt opp? Syntes det er skikkelig kjipt i såfall da den fungerer utmerket utenom de hang up’sene. Noen som kan hjelpe en desperat mac eier som ikke vil bruke 13 tusen på en ny pc?
Bytt/fiks touchpad. Tror ikke det er så ille pris hos f.eks iHospital