Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1178
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noe ok heroin, med ok funk. Men jeg pleier som oftest å klø en del. Dårlig dop eller?
Tror ikke det nødvendig vis er dårlig stoff fordi man ikke får kløe. Det kan variere fra type til type. Tror det kan avhenge av foreksempel hva slags stoffer dopet inneholder. Etter det jeg har lest inneholder heroin også mer eller mindre av andre opiater som kodein, morfin osv. Pga variasjoner i prosessen når de lager heroinet.
Jeg vet ikke hvor lenge du har brukt heroin. Etter hvert som man har brukt det en stund får man mindre og mindre av den kløen. Så hvis det kan hende du holder på å bli avhhengig.I så fall bør du ta pause et halvt år eller noen måneder. Eller helst slutte helt å bruke.
Har du kanskje begynt på antihistaminer mot pollenallergi?
Rip 8-4-23
Fikk ikke kløe av og røyke den dårlige gunerius minusen , men opp i nesa kløde det sykt i mange timer
Sist endret av Sæd; 12. juni 2021 kl. 13:18.