Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1445
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tenkt å slutte med sniffing og begynne å skyte i stedet.

Dette er på grunn av jeg ikke orker å ødelegge nesen min noe mer og jeg føler jeg ikke får utnyttet amfen godt nok. Jeg har uansett tilgang på ren amf som ikke er blandet ut med annet dritt, så er ikke redd for å få noe feil der.

Problemet er bare at jeg aldri har holdt på med sprøyter før, har bare sniffet mye i et par år, så hvordan er fremgangsmåten her?

Hvilken nål bør jeg spør etter på apoteket, hvor mye skal jeg varme det opp, evt hva bør jeg tilsette (vann?) osv.

Takker for svar på forhånd :)
Går du på sprøytemottak eller rustjenesten får du det gratis. Hvis ikke kjøper du 5ml pumpe med gul spiss. Trekk opp 3-4ml, ha det i et rent glass. Vei opp ønsket mengde amfetamin, rør med andre delen av pumpa til det er løst opp. Så tar du bomull som du fukter. En liten bit. Setter pumpa nedi den og drar opp vesken gjennom bomullen. Så sjekker du så det ikke har blitt med noe rusk før du skuter det. Må ikke varmes opp
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5ml pumpe kan være litt stort og knotete om det er i "startfasen" jeg brukte mye 2.5ml pumper. Og gul spiss. Veldig viktig og dra stempelet litt tilbake for og få blodsvar og se om du har truffet åra før du klemmer inn. Et bomskudd kan i verstefall bli fatalt for deg eller armen din.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare så det er sagt så finnes det ingen 100% trygg måte å skyte på, du burde gjøre det så trygt som mulig selvfølgelig, men det er aldri helt trygt. vær sikker på at du virkelig ønsker å ta denne risikoen.

hvis du bare leter etter en alternativ inntaksmåte så er oralt et bra valg.
Ta heller en rompert. Virker kjapt, og gir like god biotilgjengelighet som å skyte. Du bryter mange bariærer ved å skyte, og risikerer å få avhengighet til selve skytinga
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med medlem sukkersyke. Fort gjort å bli avhengig av selve skytinga, kicket teller mer enn speeden. Har funnet igjen gleden med speed etter å ha kutta ut skyting. Et par linjer for å komme i gang kombinert med dropping etter hvert er bare moro.