Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1279
Jeg tenker at det ikke er forskjell på dette og røyke cannabis. Dette er jo "lovlig"..Men større skadepotensiale i mine øyne.

https://www.nrk.no/vestland/xl/hun-e...lp_-1.15452103
Sist endret av kimsta; 1. mai 2021 kl. 13:20.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror hun er et unnntak. Jeg tror hun er en av få alkoholiserte mødre som har så stramt tidsskjema på rusen for å ta hensyn til barna. Jeg tror hun er en av ytterst få som får hjelp.

Jeg tror de fleste stopper ved tanken hun også ytret: – Da ble jeg fortalt at om du går til legen og forteller om et alkoholproblem, så blir du fratatt sertifikatet og meldt til barnevernet. Så da avlyste jeg bare den timen.
Dama har problemer utenom alkoholen hvor det blir til løsningen. Kan vel sammenligne med alt av rus, veldig mange foretrekker piller på ett lovlig vis. Og kroppen ryker selv om sjela blir herda på rusen. Hasj er vel som få ikke veldig fysisk skadelig, særlig rent uten tobakk.
Trådstarter
Ja dere er nok inne på noe..Hvis man vet at det får hardere konsekvenser av å be om hjelp, så gjør man jo det ikke. Hadde man kunne fått hjelp uten å miste lappen og vedtak fra barnevernet, tror jeg flere hadde søkt hjelp.

Hun setter seg i bilen å kjører på jobb. Redd for om det lukter..Tar vi oss en blås, og kjører bil 1 uke etterpå ryker jo lappen. selv om man ikke er noe rusa. Jeg tror det er mange som tar den sjansen. Man må hvertfall gjøre seg opp en mening. Skal jeg kose meg med god mat og en J, så kan lappen, jobb og æren ryke 1-2 uker etterpå..blodig urettferdig.
Det jeg reagerte på var at hun ikke søkte hjelp fordi hun var redd for og bli fratatt sertifikatet og bli meldt til barnevernet.

Men hun hun fikk jo hjelp, ble ikke fratatt førerkort, mistet ikke omsorgsretten vist hun klarte og holde seg edru. Jeg synst dette er en positiv endring, håper det blir med utbredt.

Takk for at du delte artikkelen.