Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2815
Tittelen sier det meste. Kan inkludere alt fra kosttilskudd til rusmidler. Helst et stoff som ikke bare får deg selv til å føle deg bra, men som genuint har økt kvaliteten på samtalen gjennom feks å fjerne angst hos deg selv.

Kjør!
Kola sammen med Alkohol definitivt, ellers blir jeg sosialt tilbakestående på kola edru....
Det må være alkohol, uten tvil!
χρωματικός
Chromatics's Avatar
MDMA, helt klart.

Man blir mye mer åpen. Ord og utrykk blir mye sterkere og klarere, samtidig som samtalen går dypt empatisk begge veier.
Det er generelt enklere å kommunisere det man vil, uten at man føler seg ubekvem eller usikker. Jeg har oppnådd veldig interessante samtaler og knyttet nye vennskap med vilt fremmede på fester under MDMA-rus.
Sist endret av Chromatics; 28. april 2021 kl. 10:14.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
xanax helt klart. Får samme selvtilliten som på alkohol, men uten snøvlete tavle og ett mye klarere hodet, så klart at man ikke engang føler seg rusa. Det som gjør det så skummelt. Xanax ble ett vidundermedisin for meg, nå kunne jeg gjøre ting jeg ellers så vidt turte og fantasere om. Møte damer, jobbintervjuer osv osv. Ett år senere er det en avhengighet, og en livsstil bygget rundt xanax som gjør det vanskelig og slutte uten at livet faller i grus, med ekstrem rebound angst så fort jeg er av i ett par dager. Stay safe! Finnes ingen vidundermedisin...
Tror jeg hadde klart meg best i sosiale situasjoner edru, dersom de omgivelsene også hadde vært edru.

På vors/fest tror jeg kombinasjonen ville vært alkohol og kokain for det sosiale.
Hva legger du i en sosial situasjon? Er det fest så alkohol med f. eks amf eller kokain. Er det en edru setting så synes jeg faktisk steroider funker bra.
Ritalin og alkohol gjør susen.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Changa
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok speed for min del. Vanskelig å finne bedre samtaler enn når man er på fart
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Makka for min del jeg prater mye mere og koser meg mye da jeg prater
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Nærmeste noe sånt jeg syns faktisk var virksomt og subtilt styrket verbalitet var noopept
Jeg synes alltid det er morsomt å møte opp i sosiale situasjoner etter å ha kommet over peaken på LSD.
Hvis de rundt deg er edru, så vil jeg si små doser benzo. Er det i festsammenheng så alkohol. Hvis de rundt deg aksepterer ulovlige rusmidler, så kan alkohol med cola/amf gjøre susen
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Man bør kanskje definere om man skiller mellom det som gjør deg mer villig til sosialt (mange) vs gjør deg bedre sosialt (få, ingen?)
Anonym bruker
"Oppblåst Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril absolutt det beste hvis man har litt sosial angst, fjerner stresset i kroppen og man får en fin flyt og snakker lett med folk.

Alkohol slapper man av på og slipper litt hemninger etter et par drinker.

På kokain flyter samtalen lett og ganske heftig, veldig enkelt å snakke med folk om hva som helst.

Mdma, der er man gjerne litt på tur og kan snakke om alt og gir alt av en selv uten å tenke at det er rart å snakke om.

Det er mine erfaringer med div rusmidler, men alle oppleve det klart forskjellig =)
Alkohol helt klart
mikrodose lsd eller flein
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril absolutt det beste hvis man har litt sosial angst, fjerner stresset i kroppen og man får en fin flyt og snakker lett med folk.
Vis hele sitatet...
Ja hvis du vil bli sett på som han masete tullingen uten sosiale antenner som tror han er chill og kul og at ingen merker han er rusa, men som folk egentlig bare vil at skal gå så..
BRAND ∞ STRONG
Det er vel ikke uten grunn att "alle" drikker på byen/fester.
Anonym bruker
"Oppblåst Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja hvis du vil bli sett på som han masete tullingen uten sosiale antenner som tror han er chill og kul og at ingen merker han er rusa, men som folk egentlig bare vil at skal gå så..
Vis hele sitatet...
Hvis jeg tar en rivotril før jeg går i seng, så våkner jeg opp litt mer avslappa enn ellers. Opplevd at jeg tar morgenmøtet på jobb litt mer rolig og slapper mer av med kollegaer på jobb.
Jeg er absolutt ikke noe mer masete og kul jente hvis jeg tar en rivotril, tvert imot, gjør meg meg mer hyggelig og avslappa!
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg tar en rivotril før jeg går i seng, så våkner jeg opp litt mer avslappa enn ellers. Opplevd at jeg tar morgenmøtet på jobb litt mer rolig og slapper mer av med kollegaer på jobb.
Jeg er absolutt ikke noe mer masete og kul jente hvis jeg tar en rivotril, tvert imot, gjør meg meg mer hyggelig og avslappa!
Vis hele sitatet...
Det er noe ganske annet å ta én rivotril før man går i seng og være mye mindre påvirka av effekten dagen etter. Selvom disse har lang halveringstid er det mange som hiver innpå samme dag/kveld de skal noe og de fleste tar flere enn en, men samme dag vil selv en rivotril gjøre en ganske rusa om man ikke har toleranse.
Fint at det funker for deg med å ta en dagen før men alle andre jeg kjenner som tar rivotril samme dag tror at de er mer hyggelig og avslappa mens alle andre oppfatter de rusa og ofte ubehagelige. Man mister selvoppfattelsen på rivotril og skjønner ikke selv hvordan man fremstår.. Skikkelig shit piller å misbruke spør du meg men høres ut som du er en av få som klarer å holde inntaket ganske kontrollert
Anonym bruker
"Oppblåst Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Før jeg går i seng kan fort blir seks timer før jobb, blir ikke noe rusa.
Tror alle opplever de forskjellige stoffer forskjellig, selv om du og noen du kjenner bli ape av en rivotril, så er det ikke likt for alle.
Jeg bare svarer på hva jeg opplever som chill å ta før sosiale situasjoner som TS spør om, rivotril i kroppen er fint, ikke 5 piller!
Alkohol og amfetamin i begrensede mengder fynker bra for meg men ikke bedre en å rett å slett være omgitt av rette folka, da går praten i et