Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1726
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veit noen om sopp vises hos urinprøver tatt på legekontor? Isåfall hvor lenge etter inntak?
Sopp (psilocybin) går ganske fort ut av urinen, 1-3 dager. Det er ikke sporbart på blodprøve.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingår ikke i en normal test. Kan vises i urin opptil 3-4 dager etter. Kan ikke vises i blodprøve.
Min forståelse er og har alltid vært at en må ta en leverprøve for å kunne se psilocybin?



Men den var rimelig grei å få en opplæring i for min del.
For prøver som sendes inn til rusmiddelanalyse, så testes det for psilocin.

Du kan lese hva de tester for her:
https://stolav.no/fag-og-forskning/l...toar-rusmidler
Sist endret av Passiv; 2. november 2020 kl. 08:13.
For de som tar prøver som blir sendt til Fürst så testes det ikke for psilocybin eller lsd hvis ikke det er mistanke for at du har brukt det.
Sitat av Passiv Vis innlegg
For prøver som sendes inn til rusmiddelanalyse, så testes det for psilocin.

Du kan lese hva de tester for her:
https://stolav.no/fag-og-forskning/l...toar-rusmidler
Vis hele sitatet...
Enn hvis det er avtalt at man kunn blir testet for f.eks benzo, mdma og thc. Kan de da teste for ketamin og bruke dette mot deg? Blir testet selv gjennom jobb/bedriftshelsetjenesten.
Sitat av SkrapBakhane Vis innlegg
Enn hvis det er avtalt at man kunn blir testet for f.eks benzo, mdma og thc. Kan de da teste for ketamin og bruke dette mot deg? Blir testet selv gjennom jobb/bedriftshelsetjenesten.
Vis hele sitatet...
Nei, ihvertfall ikke igjennom bedriftshelsetjeneste.

Fryktet selv reprimader etter urinprøver hos en tilbyder av bedriftshelsetjeneste og her er dette med testing for rus ekstremt strengt. Kan aldri tenke meg de tester for ting de ikke nevner. Fordi hvis du spør er de pliktet til å si til deg hva de tester for.