Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 510
Ble nylig tatt på fersken av politiet og anmeldt for hærverk i fylla. De drev og spurte veldig mye om vi hadde brukt noe annen form for rusmidler men alle nekta og de fant heller ingenting.
Nå lurer jeg egentlig bare på om det er trygt for meg å smoke? Hvis jeg eventuelt blir sendt på avhør kan de ta pissetest?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Min gjetting blir at du slipper unna denne gangen, fordi de kunne ha tvunget frem en blodprøve hvis de ville. Hvis det handlet om å ta dere på bruk så hadde de hatt mulighet til å gjøre det allerede da, afaik.
hvis du ikke allerede har blitt tatt for dop når du ble anmeldt, så kan dem ikke det.
Trådstarter
2 0
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Min gjetting blir at du slipper unna denne gangen, fordi de kunne ha tvunget frem en blodprøve hvis de ville. Hvis det handlet om å ta dere på bruk så hadde de hatt mulighet til å gjøre det allerede da, afaik.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk et jævelig godt poeng.