Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 6166
Hei

En kompis av meg sendte meg et brev med tre uskyldige brett med alprazolam på onsdag kveld forrige uke. Sier uskyldig pga det er ikke snakk om noen store mengder. Det har enda ikke kommet frem. Brevet ble sendt i bobleplast fra Oslo til Kongsberg, så er ikke snakk om lange strekningen. Det som er litt rart er jeg bestilte chaga (helt letgit) ble sendt på lørdag, men kom i dag(onsdag) også fra en kompis.

Intuisjonen min sier at den kanskje har forsvunnet. Tviler på at den har blitt tatt av pow pow. Har bare fått tilsendt ting i posten to ganger og det har gått helt fint. Hva tenker dere? Noen som har fått ting 1 uke over tiden mellom korte strekninger?
Sist endret av anonym113509; 22. april 2020 kl. 21:37.
Psykedelisk bakverk
Ikke unormalt at innenlandspost kan være forsinket. Har selv opplevd ti dagers ventetid og smånoia ved forsendelser på Østlandet, samtidig som pakker sendt langveisfra har kommet etter et par dager. Hva dette skyldes er et mysterium for meg
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer nok i morra. Er det ikke der på mandag så er det stoppa eller kompisen din juger om å ha sendt.
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Ikke unormalt at innenlandspost kan være forsinket. Har selv opplevd ti dagers ventetid og smånoia ved forsendelser på Østlandet, samtidig som pakker sendt langveisfra har kommet etter et par dager. Hva dette skyldes er et mysterium for meg
Vis hele sitatet...
Godt å høre og bra du fikk det du hadde bestilt. Får litt små noia, men har en følelse at den kommer ila uka. Får håpe på det beste.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kommer nok i morra. Er det ikke der på mandag så er det stoppa eller kompisen din juger om å ha sendt.
Vis hele sitatet...
Hva skjer hvis den har blitt stoppa? Kommer dem på uanmeldt razzia for noe sånt småtteri?
Sist endret av anonym113509; 22. april 2020 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Psykedelisk bakverk
Spesielt nå de siste ukene har jeg hørt om mange som har ventet uvanlig lenge, så bare ha is i magen.

Om pakken er stoppet er det ingen fasit åå konsekvensene. Avhengig av hvor i landet du befinner deg kan du bli innkalt til avhør/telefonavhør eller få razzia om alt fra en uke til flere måneder. Ved avhør er det som du sikkert vet som oftest bare å nekte kjennskap, og dermed få det henlagt.
Ønsker deg lykke til, aldri en god følelse å sitte i uvisshet, men den som er med på leken osv....
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av anonym113509 Vis innlegg
Hei

En kompis av meg sendte meg et brev med tre uskyldige brett med alprazolam på onsdag kveld forrige uke. Sier uskyldig pga det er ikke snakk om noen store mengder. Det har enda ikke kommet frem. Brevet ble sendt i bobleplast fra Oslo til Kongsberg, så er ikke snakk om lange strekningen. Det som er litt rart er jeg bestilte chaga (helt letgit) ble sendt på lørdag, men kom i dag(onsdag) også fra en kompis.

Intuisjonen min sier at den kanskje har forsvunnet. Tviler på at den har blitt tatt av pow pow. Har bare fått tilsendt ting i posten to ganger og det har gått helt fint. Hva tenker dere? Noen som har fått ting 1 uke over tiden mellom korte strekninger?
Vis hele sitatet...
Onsdag kveld betyr at brevet ikke ble hentet før Torsdag (gjerne utpå ettermiddagen), ingen sortering i helger betyr at det egentlig ikke er sååå lenge siden det ble sendt.
Sist endret av meitemark; 20. juni 2020 kl. 13:36.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan komme razzia ja, litt forskjell fra små og store politidistrikt.
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Spesielt nå de siste ukene har jeg hørt om mange som har ventet uvanlig lenge, så bare ha is i magen.

Om pakken er stoppet er det ingen fasit åå konsekvensene. Avhengig av hvor i landet du befinner deg kan du bli innkalt til avhør/telefonavhør eller få razzia om alt fra en uke til flere måneder. Ved avhør er det som du sikkert vet som oftest bare å nekte kjennskap, og dermed få det henlagt.
Ønsker deg lykke til, aldri en god følelse å sitte i uvisshet, men den som er med på leken osv....
Vis hele sitatet...
Takk, flyvende vaffel Dem har lite å finne på hvis dem skal kjøre razzia. Jeg er bare en liten fisk i magen til en sardin og ingen hai, hehe. Sier ingenting. Det finnes ikke bevis uansett.
Sist endret av anonym113509; 22. april 2020 kl. 22:51.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kommer snart
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Onsdag kveld betyr at brevet ikke ble hentet før Torsdag (gjerne utpå ettermiddagen), ingen sortering i helger betyr at det egentlig ikke er sååå lenge siden det ble sendt.
Vis hele sitatet...
Det har jeg også tenkt dvs at Torsdag, fredag, mandag, tirsdag og onsdag er 5 virkedager. Kanskje til og med også fire mtp langt ute på ettermiddagen. Kan hende det ble sendt på fredag. Det kan til og med hende at det var så mye den dagen at det ble avvik i produksjonen. Det er corona tider og folk bestiller mye på nett. Det kan være mange ulike forskjellige scenarioer egentlig.
Det lengste jeg har ventet er 15 virkedager, så nesten en måned på innenlands post. Ville tatt det rolig.
Anonym bruker
"Klar Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har samme problem. Ventet i 8 dager på et brev nå.
piller som blir sendt på brett lager lyd, kanskje dem har blitt oppdaga av postbudet?
Har piller blitt lagt i en vanlig konvolutt, kan den ha blitt sendt i en sorteringsmaskin og blitt skadet. Da vil avdelingen "skadde sendinger" oppdage innholdet og kontakte tollere. Bruk boble-konvolutt i framtiden.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Har piller blitt lagt i en vanlig konvolutt, kan den ha blitt sendt i en sorteringsmaskin og blitt skadet. Da vil avdelingen "skadde sendinger" oppdage innholdet og kontakte tollere. Bruk boble-konvolutt i framtiden.
Vis hele sitatet...
De ble tatt ut av brettet, vakuumpakket og lagt i bobleplast.

Sitat av lizardwizard Vis innlegg
piller som blir sendt på brett lager lyd, kanskje dem har blitt oppdaga av postbudet?
Vis hele sitatet...
Som sagt så er de tatt ut av brettet og sendt i bobleplast.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har samme problem. Ventet i 8 dager på et brev nå.
Vis hele sitatet...
Hold meg oppdatert da. Er ikke så fett å føle på noia’n. Fikk den ikke i dag heller gitt.
Sist endret av anonym113509; 23. april 2020 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det?
Har du fått det eller?

Trodde de var mest på post fra utlandet, ikke innenlands
Sist endret av Mia123; 26. april 2020 kl. 12:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Har du fått det eller?

Trodde de var mest på post fra utlandet, ikke innenlands
Vis hele sitatet...
Hender man er uheldig innenlands også. Men det er ikke ofte.
Hei! Kommer de til å bruke så mye tid på dette da? Det er jo dette direktivet som omfatter små mengder, pluss sprengt kapasitet pga Covid. Og stor pågang på posten, så det er vel ikke så rart om det litt forsinkelser.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte nettopp en CBD Vape og olje fra Amerika, pakken ble sist observert i Chicago og sendt til Norge for en måned siden. Har ikke fått noe brev fra politiet. Vet ikke om dette har noe sammenheng
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok ingen sammenheng da pakken til trådstarter ble sendt innenlands og du bestilte et cannabisprodukt fra et høyrisikoland. Kan garantere deg at pakken er tatt og at tollen har oversendt saken til politiet. Du får nok mest sansynlig et brev om at saken er henlagt, men kan være lurt å holde det ryddig hjemme framover i tilfelle du får besøk
Fra USA går det sakte for tiden. Jeg venter på en (lovlig) pakke som skulle vært her for 2 mnd siden.
Jeg og. Bestilte noe fra wish 25. feb og har enda ikke kommet.
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, noe oppdateringer her? Jeg venter også på brett som ble sendt i begynnelsen av april.
Anonym bruker
"Klar Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter også på et brev. Sendt før påske. Ikke kommet noe enda
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Har en haug av ting jeg venter på (ikke noe ulovlig vel å merke), både utenlands og innenlands, og ingenting har kommet frem i løpet av siste måneden. Virker som posten er delvis nede for telling om dagen.
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av anonym113509 Vis innlegg
Hei

En kompis av meg sendte meg et brev med tre uskyldige brett med alprazolam på onsdag kveld forrige uke. Sier uskyldig pga det er ikke snakk om noen store mengder. Det har enda ikke kommet frem. Brevet ble sendt i bobleplast fra Oslo til Kongsberg, så er ikke snakk om lange strekningen. Det som er litt rart er jeg bestilte chaga (helt letgit) ble sendt på lørdag, men kom i dag(onsdag) også fra en kompis.

Intuisjonen min sier at den kanskje har forsvunnet. Tviler på at den har blitt tatt av pow pow. Har bare fått tilsendt ting i posten to ganger og det har gått helt fint. Hva tenker dere? Noen som har fått ting 1 uke over tiden mellom korte strekninger?
Vis hele sitatet...
Har du fått pakken nå? Er spesielt om de har greid å stoppe såpass mange pakker da som flere her inne har nevnt at de venter på brev.
Sist endret av meitemark; 20. juni 2020 kl. 13:36.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter på 5 brev selv... Fikk 1 av 6 jeg venter på idag, så håper resten kommer imorgen eller mandag. Er jo stor pågang pga corona og slikt for tiden hos posten og man vet jo heller aldri når de har stikkprøver.
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Venter på 5 brev selv... Fikk 1 av 6 jeg venter på idag, så håper resten kommer imorgen eller mandag. Er jo stor pågang pga corona og slikt for tiden hos posten og man vet jo heller aldri når de har stikkprøver.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge ventet du på brevet?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge ventet du på brevet?
Vis hele sitatet...
Tok kun 3 dager fra det ble sendt til det ble mottatt i postkassen.
Anonym bruker
"Klar Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter enda på brevet sendt før påske. Men en kompis fikk brev nå på 3 virkedager, så regner med at mitt har blitt stjålet av noen på posten, eller falt mellom noe. Ble sendt i en minikonvolutt dessverre, ca 8x8 cm. Så en postansatt på dw skrive at mamge postansatte veldig ofte stjeler brev som virker suspekte.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestilt fra dw, dealer sender 2 dager i uken, jeg greide å sende btc ut av escrow til han når jeg var skækk... så jeg vet aldri om jeg får varen, får razzia eller dealer aldri sendte noe.. kan heller ikke dispute. lel. gg
Institusjonen hans har sikkert oppdaga den , tatt telefonen hans Han har ikke vært online på 1 uke
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Institusjonen hans har sikkert oppdaga den , tatt telefonen hans Han har ikke vært online på 1 uke
Vis hele sitatet...
Han skrev «intuisjon», ikke «institusjon»
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk ett brev til idag, brevet var åpnet i bunnen og teipet dårlig med brun pakketeip.
Varen var fortsatt i brevet, men er det noe tegn til bekymring?
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk ett brev til idag, brevet var åpnet i bunnen og teipet dårlig med brun pakketeip.
Varen var fortsatt i brevet, men er det noe tegn til bekymring?
Vis hele sitatet...
Spesielt. Bare lovlige varer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spesielt. Bare lovlige varer?
Vis hele sitatet...
Veldig spesielt ja..
Nei dette var ikke lovlige varer, sendt innenlands.

Merkelig om det skal ha blitt åpnet for å likevel gi meg varene istedenfor å beslaglegge/sende til destruering
Mulig det er vendor, men vet jo aldri...
Gjemt alt som er værtfall for å være på den sikre siden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk ett brev til idag, brevet var åpnet i bunnen og teipet dårlig med brun pakketeip.
Varen var fortsatt i brevet, men er det noe tegn til bekymring?
Vis hele sitatet...
Kan ha blitt skadet og bare blitt reparert. Er det noe stempel av noe slag på brevet? Sånn som "Åpnet for kontroll" eller "skadet under transport" e.l.?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kan ha blitt skadet og bare blitt reparert. Er det noe stempel av noe slag på brevet? Sånn som "Åpnet for kontroll" eller "skadet under transport" e.l.?
Vis hele sitatet...
Ikke noe stempel eller noe slikt, men pratet akkurat med vendor og det var visst han som hadde gjort det grunnet at han hadde glemt å legge noe til i brevet så da kan jeg ta det rolig
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Ikke noe stempel eller noe slikt, men pratet akkurat med vendor og det var visst han som hadde gjort det grunnet at han hadde glemt å legge noe til i brevet så da kan jeg ta det rolig
Vis hele sitatet...
Hvor lenge måtte du vente på brevet?

Og forresten, blir 90 stk valium sett på som mye? Kommer de på døra de for slik?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge måtte du vente på brevet?

Og forresten, blir 90 stk valium sett på som mye? Kommer de på døra de for slik?
Vis hele sitatet...
Venta siden mandag/tirsdag, venter på 4 brev til som sikkert kommer etter helga.
Har også fått brev etter 2 dager.

Det vet jeg ikke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge måtte du vente på brevet?

Og forresten, blir 90 stk valium sett på som mye? Kommer de på døra de for slik?
Vis hele sitatet...
Nei, 90 Valium blir ikke sett på som mye.

De kommer neppe på døren for det lille. Ble tatt med 5 brev sendinger til samme adresse med ca 100 i hvert brev. Ble et kjapt telefon avhør bare

Visste selvsagt ingenting, så henlagt 14 dager etterpå.
Hva legges i mye? Til eget bruk eller salg?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil bare legge til at jeg fikk akkurat telefon fra polisen om et brev de beslagla i juni 2019(!) God damn lenge siden, trodde kjøper hadde fått det og tullet med meg.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil bare legge til at jeg fikk akkurat telefon fra polisen om et brev de beslagla i juni 2019(!) God damn lenge siden, trodde kjøper hadde fått det og tullet med meg.
Vis hele sitatet...
Fikk du telefon grunnet et brev du selv hadde sendt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil bare legge til at jeg fikk akkurat telefon fra polisen om et brev de beslagla i juni 2019(!) God damn lenge siden, trodde kjøper hadde fått det og tullet med meg.
Vis hele sitatet...
Men skriver du navnet ditt på brevet da?

Hvis ikke må vel mottaker oppgitt avsender..
Sist endret av FranZe; 10. mai 2020 kl. 12:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FranZe Vis innlegg
Men skriver du navnet ditt på brevet da?

Hvis ikke må vel mottaker oppgitt avsender..
Vis hele sitatet...
Litt kjapp der, men fikk faktisk tlf fra han som skulle fått brevet, der han hadde fått tlf fra polisen.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke vurder situason. Nekt.