Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Beste øl?
Aass 9 9,57%
Budweiser 23 24,47%
Carlsberg 26 27,66%
Grans 7 7,45%
Hansa 25 26,60%
Heineken 9 9,57%
Lysholmer 10 10,64%
Ringnes 17 18,09%
Tuborg 15 15,96%
Annet 28 29,79%
Fredrikstad Pilsen 5 5,32%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 94. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  33 3095
går jo nesten ikke ann å få noe konkret ut av "pils-threaden"
så jeg slenger opp denne topicen her.

sleng inn din vote, håper jeg tok med de viktigste alternativene

alternativer i alfabetisk rekkefølge
Trådstarter
du kan forresten velge mer enn en
Whee, altig gøy med vote saker
Hvor er det blitt av CB (christiandsand bryggeri) ?
Det er jo den beste øl'a i norge da..
Ice og dobbel Ice lages av CB. Du har glemt mange..
Trådstarter
jeg trodde det var lysholmer som lagde ice og double ice..

det går bare ann å ha 10 alternativer, og da må man prioritere, blir litt dumt å si at jeg har glemt mange da
Metz: kansje du syntes det, men syntes du ikke at de blir litt for dumt å glemme norges største bryggeri? øhh?! Det syntes jeg, men men..!
Trådstarter
aldri drukket det selv, eller sett noen som har drukket det.. og jeg er på fylla for ofte

dessuten la jeg ikke merke til mange som hadde "CB" på sin topp5 eller whatever
du glemte Mack øl, sånt for ekte meiteMack'er (!)

menmen, foretrekker bud!!!
Budweiser er sjef øl!
Først av alt må jeg bare si at Bud ikke er øl men cider
det er ikke en gang brygget etter renhets loven...
Jeg har ikke noe i mot at folk drikker bud men de får faen ikke
påstå at det er øl... det smaker vann og ettersmak er vann


KilKenny er utrolig godt

sammen da med carlsberg og sist men ikke minst Elephant Beer
dette er rett og slett skammelig , gjem deg under en stol.
lage en øl poll og ikke ha med Tou øl , norges beste om ikke verdens. skammelig.
jeg stemmer ikke.

m.v.h
medlem
Tou ølets venner
what is the similarity between sex on the beach, and budweiser? It´s fucking close to water..
slutt å vær slem mot budweiser. noen liker en type øl og andre liker en annen. å krangle om hva som er best er som å krangle om operativsystemer. (ie hva er best av win og nix). det går ikke an å vinne en slik fight....

anyway, bud er godt, alt etter når man drikker den. er den i et 0,8 "glass" som har vært nedkjølt i fryseren er det bra. kilkenny... jumjum, guinness, numnum!, tou, tenker du her på tau, det som man får i nærheten av stavanger, så må jeg si at det er omtrent noe av det mest stygge øllet jeg har smakt, men til gjengjeld var det det billigste norske øllet jeg har støtt på, så jeg har drukke meg fulle en del ganger på det.


og alle må være enige i; at når du har drukket så mange øl at du ikke lenger kjenner smaken, da er det samme faen hva du drikker så lenge den har noe som ser sånn ut på flaska 4,7% (eventuelt mere)

meitemark
er du blind meitemark eller var det bare ølbrillene som var i veien når du leste på TOU etiketten.

hmmm eller er det slik at ølbrillene bare virker på damer, har en anelse men , du var nok full jah.
▼ ... over en måned senere ... ▼
ja, du må ha med CB, det er den beste ølen etter Carlsberg. Men er kanskje ikke så mye utbredt utenfor agder fylkene? Men alikevell, den fortjener en plass i pollen =P
hva med Dahls?
Ølpoll uten Fischer?
Budweiser er kongeølet! Alle driter i hvordan ølet er laget bare det smaker godt og man blir kanon av det...
Jeg pleier og drikke Hansa Premium. Og synes det er knall! Men har ikke smakt Budweiser, ska drikke det på nyttårsaften
Hansa premium er en meget god øl ja
Carlsberg & Hansa power

Btw, farsjan jobbet på CB en gang i tiden
Better than thou.
Det er bare mulig å ha 8 valg per poll.

[Edit]
Nei, man kan visst ha mer, men jeg var sikker på at det var det. Jeehjeeh.
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 27. desember 2001 kl. 23:34.
Newcastle brown ale!

edit:
Hvis du skal ha knall øl må du kjøpe gorilla! 7,5 %, kunne ha lurt mange babes til å bli dritings på det...
Sist endret av Knightrider; 27. desember 2001 kl. 22:55.
Dra til Praha finn en liten bortgjemt kneipe med den fineste dama jeg har sett, som serving wench og bestill Velvet...MmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

Gunniess, og Tuborg er det beste Kornbrygget (eller var det Humle?) bortsett fra Velvet da.
Sist endret av Zalderach; 28. desember 2001 kl. 00:27.
'ey, du glemte Tou!! Norges beste, men langt fra den beste...
HOLSTEN er desidert den beste ølen jeg har smakt...
Godt stefar jobber på kaien!
Er jo ikke noe annet en Carslberg som duger da eller.. det er vertfall min mening
Opprinnelig postet av xnid
Er jo ikke noe annet en Carslberg som duger da eller.. det er vertfall min mening
Vis hele sitatet...
Det er to ting som duger, og det er ikke øl! Det er nemlig Coca Cola og Sørlandets Julebrus
Better than thou.
Bombe at det var zeth som kom med den kommentaren der ja!
Opprinnelig postet av Carlo
Bombe at det var zeth som kom med den kommentaren der ja!
Vis hele sitatet...
Hehe. Du er en liten tullekopp du zeth?
Xnid: Jeg er vel kjent for å være den eneste her inne (som ikke er under 13 år) som _ikke_ drikker
Aass for oss!

Aass classic er jo bare konge da. Smaker øl i motsetning fra Budweiser og rignes og annet piss.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
sorry, kan ikke stemme når borg ikke er med
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Savner CB altså.
Better than thou.
Sa guten 8 månadar seinere.

Closed.