Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3304
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei; er lite erfaren med heroin, bare prøvd en håndfull ganger. Denne jeg kjøpte nå er enormt sterk; må lese med ett øye lukket og sklir inn i søvne hvert femte sekund. Gisper ofte etter luft etter disse små sovnene. Har også tatt en ganske stor dose amfetamin men også to ksalol og en rivotril. Er det farlig at. Jeg driver å nodder ut hele tiden eller er det bare sånn større doser heroin er?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei; er lite erfaren med heroin, bare prøvd en håndfull ganger. Denne jeg kjøpte nå er enormt sterk; må lese med ett øye lukket og sklir inn i søvne hvert femte sekund. Gisper ofte etter luft etter disse små sovnene. Har også tatt en ganske stor dose amfetamin men også to ksalol og en rivotril. Er det farlig at. Jeg driver å nodder ut hele tiden eller er det bare sånn større doser heroin er?
Vis hele sitatet...
Du balanserer på knivseggen mot overdose, ja. Hadde det vært noen milligram til der, så kunne du ha sluttet å puste og dødd.
New generation
colakork's Avatar
Å veklse imellom drømmetilstand og loking i den intervallen er vel den optimale hero-rusen?
Nodde off er vel det mange beskriver som den beste hero rusen. Det er også derfor så mange dør av overdose. Kort vei fra behag til død.

aluminiumfluorid: er du sikker på at det du beskriver ikke kan skje når som helst?

Altså han sier selv at han gisper etter luft når han kommer til seg selv, da er det en viss risiko for at han ikke kommer til seg selv neste gang han har nodda?

Han sa ikke hvor lenge det var siden?

Jeg får dårlige vibber av å lese dette

Heroin overdose kan være ganske enkelt...
Sist endret av knert1; 23. juni 2021 kl. 17:31.
Hvis jeg var deg ville jeg tatt på meg solbriller og gått meg en tur. I en liten time.
Du må være svært forsiktig med å ta benzo sammen med opiater. Mange overdoser er pga opiater i kombinasjon med benzo, som forsterker opiater veldig.
Sist endret av Arex_x; 23. juni 2021 kl. 17:31.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nodde off er vel det mange beskriver som den beste hero rusen. Det er også derfor så mange dør av overdose. Kort vei fra behag til død.

aluminiumfluorid: er du sikker på at det du beskriver ikke kan skje når som helst?

Altså han sier selv at han gisper etter luft når han kommer til seg selv, da er det en viss risiko for at han ikke kommer til seg selv neste gang han har nodda?

Han sa ikke hvor lenge det var siden?

Jeg får dårlige vibber av å lese dette

Heroin overdose kan være ganske enkelt...
Vis hele sitatet...
Det vet en selvagt ikke 100 %. Men mengden heroin ++ i blodet er høyest like etter skuddet er satt, så jobber levra med å bryte ned heroinen og morfinen. Slik som dette virker det som om det fortsetter for "Kamikaze-Lars" (les trådstarter) her. Hvis han ikke roer seg ned litt fort, så er det ikke sikkert han/hun lever så lenge. En pleier ikke ha like mye flaks hele tiden.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det vet en selvagt ikke 100 %. Men mengden heroin ++ i blodet er høyest like etter skuddet er satt, så jobber levra med å bryte ned heroinen og morfinen. Slik som dette virker det som om det fortsetter for "Kamikaze-Lars" (les trådstarter) her. Hvis han ikke roer seg ned litt fort, så er det ikke sikkert han/hun lever så lenge. En pleier ikke ha like mye flaks hele tiden.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar!


Jeg må bare spørre/kverrulere litt til.
1. Han kan ha brukt andre inntaksmetoder en IV?
2. Folk som kjører av veien på grunn av overdose(i USA f.eks) har de nødvendigvis satt et skudd mens de kjørte eller kan det være noe som gjør at det ikke alltid kicker maks inn og peaker med en gang?

Har undersøkt litt, skjønner hva du mener nå. Røyking f.eks bruker ikke så veldig mye lenger tid på å peake. Men som du selv sa, så er det ikke 100% sikkert.

Med det sagt vil jeg råde TS til å kontakte profesjonelle.
Sist endret av knert1; 23. juni 2021 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei og hopp. Jeg begynte å føle meg litt bedre etterhvert. Tok meg en lisse kokain og en øl ute i solen til rolig musikk og føler meg veldig mye bedre nå. Skal ikke amts mer heroin før ikveld. Setter veldig stor pris på alle de velmente rådene!
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Slik som dette virker det som om det fortsetter for "Kamikaze-Lars" (les trådstarter) her. Hvis han ikke roer seg ned litt fort, så er det ikke sikkert han/hun lever så lenge. En pleier ikke ha like mye flaks hele tiden.
Vis hele sitatet...
Nøff said.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei og hopp. Jeg begynte å føle meg litt bedre etterhvert. Tok meg en lisse kokain og en øl ute i solen til rolig musikk og føler meg veldig mye bedre nå. Skal ikke amts mer heroin før ikveld. Setter veldig stor pris på alle de velmente rådene!
Vis hele sitatet...
Jøss, må si han roa seg veldig fort. Du skal ikke ta mere heroin før i kveld, og klokken er nå 18:48.

Du veit at kokainens halveringstid er halvparten av heroinens halveringstid og at dette har ført til utrolig mange overdoser når folk har satt "speedballs"? Det slår meg at det kan være helt innafor å nevne.
Sist endret av knert1; 23. juni 2021 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nøff said.



Jøss, må si han roa seg veldig fort. Du skal ikke ta mere heroin før i kveld, og klokken er nå 18:48.

Du veit at kokainens halveringstid er halvparten av heroinens halveringstid og at dette har ført til utrolig mange overdoser når folk har satt "speedballs"? Det slår meg at det kan være helt innafor å nevne.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er klar over det, men tusen takk for tipset!
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Endte med å ta en blandingsdose til, da jeg følte meg for sløv for å komme meg hjem. Etter den ble jeg mer og mer sløv og greide ikke holde meg vekk fra å nodde uansett hvor hardt jeg prøvde. Etter flere titalls justeringer med amf og cola ble jeg nogenlunde grei. Vanligvis ville hjertet sprengt nå og jeg hadde følt meg helt fucka. Er litt redd for hva som skjer når enten heroinen eller stimulantene går ut før den andre. Tips?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke frekt ment på noen som helst måte. Men du blander diverse rusmidler, skriver at du er redd for overdose osv men fortsetter å redosere. Cola, amf, hero, benzo. Som mange sier her er Som regels det å blande rusmidler en veldig dårlig ide. Eneste jeg kunne tenkt meg å blande med er cannabis. Men ønsker deg lykke til, å håper alt går bra.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Med det sagt vil jeg råde TS til å kontakte profesjonelle.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Endte med å ta en blandingsdose til, da jeg følte meg for sløv for å komme meg hjem. Etter den ble jeg mer og mer sløv og greide ikke holde meg vekk fra å nodde uansett hvor hardt jeg prøvde. Etter flere titalls justeringer med amf og cola ble jeg nogenlunde grei. Vanligvis ville hjertet sprengt nå og jeg hadde følt meg helt fucka. Er litt redd for hva som skjer når enten heroinen eller stimulantene går ut før den andre. Tips?
Vis hele sitatet...
Hvis problemet var at du nodda off, hvorfor tok du en blandingsdose til?

Sjansen for både hjertestans og pustestopp øker av denne kombinasjonen... Er det så mye mer vi kan gjøre? Tydeligvis ikke.

At du er redd for hva som skjer når den ene eller andre går ut virker jo helt på tryne etter du takker for tipset og ignorerte det blankt.

Trist lesing.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tips?
Vis hele sitatet...
følg rådene du blir gitt når du faktisk ber andre om hjelp istedenfor å bare ignorere det som blir sagt og kjøre på med akkurat de samme dumme påfunnene som du har blitt advart mot.
Dude... Lever du?
Høres ut som du har et fullstendig ukritisk forhold til rus. Dette kommer ikke til å ende godt hvis du ikke roer ned.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg endte opp med en fin kveld. Lå i senga og slappa av med Netflix og tok en stripe kokain hver halvtime eller så til siste baggen var tom og jeg sovnet.
Du lever farlig, kompis. Ville ha roet ned alle blandingene hvis du er redd for overdose.
Faen du leke med livet....
Lever du enda? I såfall ville jeg lagt meg inn. Er dette hverdagslig kan du vel regne med å leve en måned til med litt flaks..