Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1642
Med en toleranse på ca 2 g heroin om dagen og 5 mg rivo, hvor mye kan man ta av begge stoffene før pustestans blir en fare?
Umulig å svare på. Regner med du ikke tar 2g i en smell? Si du tar 0,5 pr smell 4 ganger i døgnet så ville jeg vært redd for å øke en av de 4 dosene med mer enn halvparten. Altså 0,75 - 1g i en smell i tillegg til inntak av benzo tipper jeg. Og tar du flere små smeller istede så er det tryggere. En OD på heroin skjer i løpet av 10 min etter injeksjon. Ellers ikke. Det er ikke slik at når du når en grense så er det OD.. tar du flere istede for en svær en kan du ta ekstreme mengder i løpet av et døgn. Vær også ytterst forsiktig med alkohol. Hvis det blir slengt inn i denne mixen øker det OD kjangsen betraktelig. Overdose kommer nesten utelukkende ved iv bruk. det safeste er å ha en venn eller å være 2 eller fler. Jeg er livredd for at jeg skal klare dette en OD når jeg er alene. Heldigvis er jeg skjeden alene. Hilsen en som har litt for mange overdoser på rullebladet.
Jeg mener at 0,8 minus og 2 eller 2 eller 3 mg rivotril gir en overdose, det har jeg vært vitne til, og han var en høy og normal vektig fyr. Han pusta nesten ikke, falt om på gulvet og ble blå rundt leppene. Måtte få i gang blodsirkulasjonen ved å dra han å gå med han rundt rundt skuldrene og klaske han x antall ganger før han våkna 10 minutter etter.

(Til info: Han hadde toleranse på 0,3 heroin.)
Sist endret av yomomma; 18. juni 2021 kl. 01:52. Grunn: Tillegg info
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer også veldig ann på styrken på dopet du får skaffet.
Et eksempel fra meg og min siste overdose : hadde kjørt på med gode smeller / patroner blanda med heroin, amfetamin og rohypnol, så kom dagen vi ble tomme for varer å vi fikk skaffa mere av en annen selger. Han advarte oss mot at det var sterke saker (som de fleste også gjør for å skryte det opp)

Målte opp samme mengder og blanda alt sammen som dagene før, en kompis måtte skyte meg da årene ikke var villige.
Stempelet på pumpa nådde ikke bunnen før jeg var kaputt.
Ble ringt ambulanse med en gang å ble slått å dratt rundt til den kom med motgift og adrenalin samt hjertestarter da pumpa også hadde stoppa når ambulanse arbeiderne nådde frem.

Beklager mye tekst men ville bare poengtere at styrken på dopet du har for hånd kan skille mellom evt død og liv om man også booster det med benzo.
Ingen av oss kan fortelle deg når det blir en potensiell fare for overdose uten og vite hverken din toleranse eller styrken på hesten du sitter på.

Men for all del, vær forsiktig å ikke utfordre skjebnen
Anonym bruker
"Særegen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er umulig å gi noe nøyaktig svar.
Selv tatt "dødelig/farlig dose" mange ganger, blandet 40mg oxy med store dose GHB.
Alltid blitt knocket ut, men våknet igjen etter 4 timer.
Det er galskap å pushe det for mye, man vet aldri når grensen går. Du kan være så ruset at du legger ansiktet ned i madrassen og er for ruset til å endre posisjon slik at du dør av for lite oxyen, choke på oppkast etc.