Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1390
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyket litt i går kveld og har dagen etter litt merkelig følelse i øret.

Føles som jeg hører dårligere på ene øret, litt tett eller noe ala man får når man tar fly bare ikke helt det samme heller.

Prøvd å blåse det ut også uten hell. Noen som har opplevd liknende?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror dette kan være urelatert til røyken og tilfeldighet, min anbefaling er å dra til legen og få det sjekket, kan godt være litt ørevoks der, eller kanskje du bare begynner å bli forkjøla!

for meg startet hørselstap akkurat slik. føltes som en dott i øret og dempet hørsel, prøvde å få det vekk med alle kjerringtriks i boka, og gikk da til legen etter to uker. jeg fikk også tinnitus som symptom samtidig som jeg fikk 'dott i øret'. sier ikke dette for å skremme, da det er liten sjans for at det er det samme, men tenker at i tilfelle det ikke går vekk og legen ikke ser noe unormalt fysisk med øret så kunne det være greit å dele.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja det minner litt om den typen som kommer av en forkjølelse. Bare litt påfallende at det kom etter røykingen
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg kan selvsagt ikke garantere det ikke har med røyken å gjøre, men så langt jeg vet så kan jeg ikke se for meg at det er røyken når det er dagen etter, så jeg vil tro det ikke har sammenheng. eneste jeg kan komme på ifht røyken er evt. høyt blodtrykk, men det burde heller ikke påvirke deg så lenge etter.

tenker uansett at det viktigste er at du følger med på øret og tar kontakt med lege om det ikke bedrer seg eller forverres
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan jo komme med en liten update, tilfelle noen søker på tilsvarende.
Hørselen er tilbake, dog hører noe mer diskant enn før. Virker som det er noe mild forkjølelsegreier som mest sannsynlig forårsaket dette. Ble iallfall ikke døv
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil dro du fikk en liten kortvarig infeksjon ('forkjølelse') i bihulene eller øret av selve røyken mot halsen, som irriterer slimhinnene. Dette kan returnere jo mer du røyker.