Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1235
Hei. Jeg lurer på om det kan være at noen stor smugleaktør står bak mye av hasjen i Sørnorge, og at den er processert på en måte som gjør at den smaker noe som kan påminne hostesaft, og uansett å mye en røyker, blir en bare passe skev... Ja, opplever at lokale egenprodusert er mere fjutt i... For ikke å snakke om hostekulene...
Anonym bruker
"Klar Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke opplevd hasjen du snakker om, men en annen type "kief" som smuldrer veldig godt og er helt fantastisk å mekke med. Både lukter og smaker sjukt bra, men nesten lite til ingen funk. Mye lureri ute å går føler jeg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Busemannen Vis innlegg
Jeg lurer på om det kan være at noen stor smugleaktør står bak mye av hasjen i Sørnorge, og at den er processert på en måte som gjør at den smaker noe som kan påminne hostesaft, og uansett å mye en røyker, blir en bare passe skev
Vis hele sitatet...
Ta den med til politiet, legg frem teorien din
og spør om de kan analysere den for deg.
Sist endret av vindaloo; 4. mai 2021 kl. 03:46.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En test du kan gjøre:

Ta en liten bit hasj og fest på en nål eller legg på en asjett. Tenn på godt med lighter til den brenner av seg selv.

Om det er ren hasj skal røyken være lysegrå eller melkehvit. Asken som ligger igjen likeså, helt ren hasj gir aske nesten hvit som kritt.

Om røyken er helt sort, kast skiten nå!