Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3795
Hei.
Hva er forskjellen på disse?
Noen jeg kjenner sier hvit Amf pulver er det det beste .

Mens mange av de andre mener den gule «pølsa» som er litt fuktig er best.

Erfaringer med dette?
Gul amfetamin har som regel bitt det pga urenheter. Det trenger allikevel ikke ha så mye å si da det skal veldig lite urenhet til for misfargingen. Det kan være under 1 prosent av innholdet som gir den fargen. Har også hatt hvit amfetamin som ble gul av å ligge åpen en stund. Så egentlig så blir ikke rein amf gul og derfor tilsier det at hvit er bedre, men det kan også være cut som er hvit og ikke bli gul, dermed kan man ha hvit amf som er dårligere enn gul. Det er ikke mulig å vite renheten utifra farge. Våt eller tørr amf har heller ikke så mye å si, men et gram med våt amf er jo svakere enn et gram av den samme amfen bare att den er tørr. 1ml vann veier 1 gram og derfor får man mer på vekta om den er våt
Sist endret av Bluesky_; 28. juni 2020 kl. 16:04.
For lenge, lenge siden hadde jeg litt mindre enn en hekker med gul speed, nesten helt tørr stein som luktet noe så vilt kraftig, svei i nesa å lukte på den bare.

Fikk en kompis med peiling på kjemi og utstyret til det til å måle renheten med en metode jeg ikke fikk med meg (ga ham bare noen grammere og ba ham måle hjemme hos seg selv). og han fortalte meg at den var minst 75-80% ren.
Jeg synes det høres ganske ganske bra ut, sett at vanlig gatespeed gjerne suger hardt (10-20%?)

Den var veldig god og man ble råspeeda av 0,1g.

Konklusjonen min er at farge mest sannsynlig har lite å si ettersom det er en så liten prosentandel av all speeden. Det er nok de andre tingene man kutter med som maker eller breaker Amfetaminen, for det er gjerne mer kutt enn virkestoff i det man kjøper på gata.

Til sist vil jeg si æsj, Amfetamin ødelegger psyken, søvnen og sakte men sikkert kroppen. Noen ganger i året er nok relativt OK, men daglig bruk eller til og med bare ukentlig bruk er veldig negativt for brukeren.
Hadde vært fett med rosa amfetamin i disse pride dager.

Ang. det siste krystallkongen skrev: Neida, amfetamin er ikke kjempebra for psyken, men det er først og fremst søvnløshet som rævkjører folk flest her inne.. Greier du å ligge i senga 6 timer er mye gjort. Det er vanskelig å sove på amf, men enda vanskeligere å faktisk prøve skikkelig. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

Jeg sover hver natt som jeg ofte skriver her inne, og det jeg merker av bivirkninger av amf er at dager flyter veldig sammen.. Alt går på en måte i ett, og det er vanskelig å huske avtaler, ting jeg skulle gjøre, hva jeg har snakket med folk om.. Bruker kun amfetamin, ingen andre drugs. Noen kvelder har jeg litt dystre tanker da, og det mistenker jeg skyldes amfetaminbruken. Men ærlig talt ikke noe som 25mg seroquel og en runk ikke fikser.

Finnes millionvis av menensker som går på Adderall, og det er overhodet ikke slik at alle som går på det fucker opp psyken sin. Kanskje noen få.
Sist endret av TrippyKing; 28. juni 2020 kl. 19:28.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvit amfetamin = Liten makkapikk

Gul amfetamin = Knøttliten makkapikk
Bare prøvd ett par ganger. Men vært borti gul «marsipan» som vedkommende kalde skyteamf, dan den visstnok var bedre å skyte enn vanlig. Vet ikke om det var pga konsistens da.
Men prøvde to forskjellige hvite, der den ene hvite var mye sterkere enn den andre. Den gule var mitt i mellom. Men ganske bra funk. Jeg tørka og snorta.
Fargen på amfetamin er irrelevant. Det beste er å ha en trustworthy selger som kan gi et ærlig svar på hvor bra varene er.
Farge og konsistens er som alltid irrelevant. Du må huske at i praksis så er oftest godt over halvparten av stoffet diverse urenheter.
Ren amfetamin er luktfritt
Anonym bruker
"Blind Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noe hvit som svir helt opp til skallen og tårene renner. Lukter sterkt kjemisk og. Ikke uvanlig dette da, men ekkelt.
Så har jeg gul, den tørkes, svir også litt, men mye bedre og behagelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har noe hvit som svir helt opp til skallen og tårene renner. Lukter sterkt kjemisk og. Ikke uvanlig dette da, men ekkelt.
Så har jeg gul, den tørkes, svir også litt, men mye bedre og behagelig.
Vis hele sitatet...
Er den hvite tilfeldigvis fra darknet?
Anonym bruker
"Blind Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Er den hvite tilfeldigvis fra darknet?
Vis hele sitatet...
Nope, fra dealeren min.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en gul nå som er litt hard, klumper. Svir litt, lukter som andre jeg har hatt. Eneste er at jeg blir ikke så full av energi og pratesyk som jeg pleier, ble mer rolig og fokusert. Ikke at jeg har noe imot det da, tanker rundt denne typen?