Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1909
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har egentlig i det siste året kommet over mye Cannabis som smaker bittert. Noe jeg ikke kan huske å ha gjort før tørken kom med Coronaen.
Jeg liker jo den gode Cannabissmaken men har nå ofte blitt skuffa når jeg tester det jeg har kjøpt. Det ser bra ut , lukter weed, krystaller ( kanskje med en liten bi-lukt av høy ) men det har smakt bittert som regel.
Noen andre som har opplevd det mye av det samme?.
Jeg lurer litt på om det er en del nybegynner som gror og ikke helt lykkes. Har hørt at er det for kaldt så kan det gi en bitter smak og lurer derfor på om det er noe måte å "redde" smak om man får weed med bitter smak og den forsatt ikke er helt tørr?.
Jeg har klart å få god smak på ikke helt tørr weed med curing om den ikke smaker bittert men mer klorofyll ,men når den er bitter klarer jeg ikke det.
Finnes det noen måte eller er det umulig å få den vanlige weed smaken da?
Kjøp rullepapir med smak
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Kjøp rullepapir med smak
Vis hele sitatet...
Har du testet det?
Ja, funker litt men om det er jævlig bitter er jeg usikker på. Går ikke å hive ei eple nedi i krukka å lufte endel da?
enten er den ikke curet lenge nok eller så er det syntetiske næringsmidler som gir dårlig smak
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Dårlig curing og mangelfull tørk er helt vanlig å støte på
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er som meaculpauio sier dårlig curing.
De som dyrker det, bare tørker det akkurat nok før de pakker det lufttett.

Ha weeden på et glass og luft glasset ca et 15 minutt hver dag så vil bitterheten forsvinne etter et par dager.
Cure weeden, 1-2 uker
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Dårlig curing og mangelfull tørk er helt vanlig å støte på
Vis hele sitatet...
Ja , det er nok begge deler her. Potensialet virket bare bra med tanke på utseende og lukt da jeg har curet ferdig før og fått fram en god smak. Vil det være mulig når den først har blitt bitter eller er det en lost cause da?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er som meaculpauio sier dårlig curing.
De som dyrker det, bare tørker det akkurat nok før de pakker det lufttett.

Ha weeden på et glass og luft glasset ca et 15 minutt hver dag så vil bitterheten forsvinne etter et par dager.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt den i 5-6 dager nå og gjort det hver dag men ikke fått noe bedre smak ennå :-/
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ramboblazer Vis innlegg
Cure weeden, 1-2 uker
Vis hele sitatet...
Nærmer meg en uke nå uten noe særlig forbedring, men burde vel merke noe nå snart om det vil fungere på denne weeden.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ja, funker litt men om det er jævlig bitter er jeg usikker på. Går ikke å hive ei eple nedi i krukka å lufte endel da?
Vis hele sitatet...
Redd det blir en blanding av bittert og eple og vet ikke om jeg synes den komboen er noe bedre
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av nooname Vis innlegg
enten er den ikke curet lenge nok eller så er det syntetiske næringsmidler som gir dårlig smak
Vis hele sitatet...
Tror mest på det første da den ikke kom helt tørket. Dette er nok noen med litt hastverk som har solgt det for tidlig.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Backroll, evt. tynnere papir f. eks. RAW black

gjør utrolig stor forskjell
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Backroll, evt. tynnere papir f. eks. RAW black

gjør utrolig stor forskjell
Vis hele sitatet...
Jeg har veldig tynt papir og ikke av den brede varianten. Ikke at jeg helt skjønner hvordan smaken på weeden blir bedre med tynnere papir. Det er ikke pairet som gir denne bitre smaken da jeg vet hvordan det smaker om du lager deg en med for tykt rullepapir f.eks ( jævlig for å si det mildt ).
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kjenning som alltid drysser kanel på potten sin når han ruller, aner ikke hvorfor eller om det gir noe smak. Evt bedrer en bitter smak
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En kjenning som alltid drysser kanel på potten sin når han ruller, aner ikke hvorfor eller om det gir noe smak. Evt bedrer en bitter smak
Vis hele sitatet...
Kanel?. Den var ny . Kan da ikke være særlig godt med brent kanelsmak på weeden :-P