Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1627
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fikk nettopp noe brun/orange makka som verken lukter eller smaker særlig makka, mer i paste-form og får ikke tørket det nok til sniffing. Noen tips som gjør det enklere å sniffe?

Ps: fucking annoyed as fuck. Piece of shit.
Anonym bruker
"Overtalt Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Acetonrens, men det tar (nesten) all søppla å
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bland det ut. Gjerne med morsmelkerstatning (faktisk)
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
okei ringte han som 'ga' det til meg og fikk en step-by-step tutorial og nå begynner det å ta av her.



Bland det ut. Gjerne med morsmelkerstatning (faktisk)
Vis hele sitatet...
seriøst? noen som kan forklare mekanismen bak det?
Tenkte å slenge inn en liten sidenote her, har funnet ut at det som funker best for min del når du får paste som denne er at du kan gå for hotplating-metoden. Et veldig enkelt og gjennomførbart konsept hvor du varmer opp ett fat i mikroovnen eller en ovn til den er nesten for varm til å ta i (tar som regel 30-180 sekunder) og deretter sper du på med pasten i ett tynt lag slik at den får tørke rimelig fort. Når det er gjort er det bare å hakke og nyte det fine pulveret når det har nådd optimal konsistens for din smak.

Du kan også helle litt vann på fatet før du setter det inn varme det opp enda fortere, men du tørker da av vannet slik at det er helt tørt før du smører på paste. Og om det skulle trenges å understrekes så varmer du ikke opp godsakene på fatet i verken mikroovnen eller ovnen, fatet skal varmes opp ingenting annet.
Hadde je vært i din situasjon å vært despa hadde je løst dett opp i vann, tatt opp i sprøyte uten nål og kjørt det opp i herjedalen (siden du tydeligvis itte er på nåla). Da er det lurt å ligge på magen en stund. Kjipt å stå der å slikke boxeren for å itte sløse med stoffet.
Sitat av Bert-Bjarne Vis innlegg
Hadde je vært i din situasjon å vært despa hadde je løst dett opp i vann, tatt opp i sprøyte uten nål og kjørt det opp i herjedalen (siden du tydeligvis itte er på nåla). Da er det lurt å ligge på magen en stund. Kjipt å stå der å slikke boxeren for å itte sløse med stoffet.
Vis hele sitatet...
Er man så løs i rumperingen at saker bare renner og detter ut?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er man så løs i rumperingen at saker bare renner og detter ut?
Vis hele sitatet...
Har du tatt narkotika opp i rumpehullet før du? Man skal fint greie å holde igjen men er mest behagelig å ligge rolig en 10-15 minutt slik at det får satt seg.
Sitat av Bert-Bjarne Vis innlegg
Har du tatt narkotika opp i rumpehullet før du? Man skal fint greie å holde igjen men er mest behagelig å ligge rolig en 10-15 minutt slik at det får satt seg.
Vis hele sitatet...
Det skal ikke være noe problem å gjøre det stående, faktisk så renner stoffet inn i tarmen når man ligger på magen, det er det du vil unngå for tarmen har mye dårligere opptak enn analkanalen (der er det fler blodårer som absorberer vesken mye kjappere) Så det beste er faktisk å "boofe" stående også gå å sette seg helt vanlig i soffaen å slappe av i noen minutter.
Sitat av Bert-Bjarne Vis innlegg
Har du tatt narkotika opp i rumpehullet før du? Man skal fint greie å holde igjen men er mest behagelig å ligge rolig en 10-15 minutt slik at det får satt seg.
Vis hele sitatet...
Er ikke stolt av det, men har hatt en pumpe med speed og andre substanser i rassen flere ganger enn jeg kan telle på både fingre og tær.

Aldri vært noe problem med lekkasjer

Nok om meg og min skamfulle historie som rusmisbruker.
Pumpe i ræva > nål i armen, og det er det viktigste.
Sist endret av krystallkongen; 2. november 2020 kl. 17:47.
Sitat av Alge Vis innlegg
Det skal ikke være noe problem å gjøre det stående, faktisk så renner stoffet inn i tarmen når man ligger på magen, det er det du vil unngå for tarmen har mye dårligere opptak enn analkanalen (der er det fler blodårer som absorberer vesken mye kjappere) Så det beste er faktisk å "boofe" stående også gå å sette seg helt vanlig i soffaen å slappe av i noen minutter.
Vis hele sitatet...
Dette var nytt for meg. Analkanalen altså de siste cm av endetarmen har bedre opptakk av narko. Dette kunne je tenke meg å lese mer om, vet du om noen plass je kan gjøre det?

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er ikke stolt av det, men har hatt en pumpe med speed og andre substanser i rassen flere ganger enn jeg kan telle på både fingre og tær.

Aldri vært noe problem med lekkasjer

Nok om meg og min skamfulle historie som rusmisbruker.
Pumpe i ræva > nål i armen, og det er det viktigste.
Vis hele sitatet...
Itte noe å skamme seg over det. Stor kæll å ta narko rektalt.