Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1042
Har dere erfaring med Mario Candy Kush bruning, evt har dere en mening om den? Fikk en litt rar opplevelse av den, så lurer på om noen har noe info spesielt om den er muligens penslet/fake hash e.l. Føler "highen" er svært kort men highen er likevel bra potent. Men er en liten stund siden jeg har røykt den nå så husker ikke noe mer om hvordan highen var Føler kanskje highen var litt annerledes men ikke mye viss så.



mvh trollvirus
Sist endret av trollvirus; 31. oktober 2020 kl. 19:36.
Hva annet en kort rus?
Om planten er høsta for tidlig kan du få en potent men kortvarig rus.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, den er ikke penslet og mest sannsynlig ikke fake hasj....
Som pilleknaskern nevner så kan den være høstet for tidlig, det kan også være en del andre grunner.
Det kan være lavt THC innhold eller andre cannabinoider i strainen som er brukt eller genetikken til strainen.
Det kan være feil under produksjon/frakt som har ført til litt dårligere kvalitet.
Røyka du joint eller tok du bong, lagde du edibles eller vapet du?
Er du innrøyka eller ikke? osv osv.

En high trenger ikke nødvendigvis å vare i flere timer for at det skal være ekte vare.
Stort sett er alt fra 30min til 4 timer innafor, men som nevnt over så kommer det an på en hel del faktorer.

Står litt mer om hvor lenge cannabis virker på Erowid og Psychonautwiki.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, den er ikke penslet og mest sannsynlig ikke fake hasj....
Som pilleknaskern nevner så kan den være høstet for tidlig, det kan også være en del andre grunner.
Det kan være lavt THC innhold eller andre cannabinoider i strainen som er brukt eller genetikken til strainen.
Det kan være feil under produksjon/frakt som har ført til litt dårligere kvalitet.
Røyka du joint eller tok du bong, lagde du edibles eller vapet du?
Er du innrøyka eller ikke? osv osv.

En high trenger ikke nødvendigvis å vare i flere timer for at det skal være ekte vare.
Stort sett er alt fra 30min til 4 timer innafor, men som nevnt over så kommer det an på en hel del faktorer.

Står litt mer om hvor lenge cannabis virker på Erowid og Psychonautwiki.
Vis hele sitatet...

Takk for svar, personlig så har jeg ikke vært borti noe cannabis som har hatt så kort high, men ja det kan være for tidlig høstet osv. Men jeg har også fått hørt av andre at de hadde sluttet å kjøpe inn den fordi den virka såpass spesiell på highen, konsistens og hvordan den reagerer når du varmer den.
Har selv en god del erfaring 4 år med fast røyking og røykte sikkert 10 jays med den.
Men poenget med posten var å høre om noen andre som har personlig erfaring som kanskje har noen innspill. Men det er vell sikkert bare en produksjonsfeil.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av trollvirus Vis innlegg
Takk for svar, personlig så har jeg ikke vært borti noe cannabis som har hatt så kort high, men ja det kan være for tidlig høstet osv. Men jeg har også fått hørt av andre at de hadde sluttet å kjøpe inn den fordi den virka såpass spesiell på highen, konsistens og hvordan den reagerer når du varmer den.
Har selv en god del erfaring 4 år med fast røyking og røykte sikkert 10 jays med den.
Men poenget med posten var å høre om noen andre som har personlig erfaring som kanskje har noen innspill. Men det er vell sikkert bare en produksjonsfeil.
Vis hele sitatet...
Hasj kan ha drøssevis av forskjellige farger, konsistenser, forskjellige highs, lukter, smaker og reagere ulikt fra type til type når man varmer den.
Det finnes ingen "standard" som tilsier at hasj skal se akkurat sånn ut eller ha akkurat den konsistensen, alt er stort sett forskjellig fra batch til batch, strain som er brukt og måten det er produsert på.