Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1166
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Sliter ofte med søvn etter en kveld med alkohol. Er det problematisk å ta en imovane for å få sove? Problematisk som akutt farlig, ikke avhengighetsproblematisk. Jeg forstår at dette ikke burde bli en vane, og at det er idiotisk å bruke imovane for å dempe bivirkningene av et annet rusmiddel. Men det jeg lurer på er om det er risiko for søvngjengeri, eller type black out der man ikke er seg selv og ikke husker noe etterpå. Snakker ikke nå om søplefylla, da sovner jeg godt. Men sliter altså med søvn hvis jeg ikke er søplefull.

Har brukt vanlig benzo til samme formål før, men føler dert er å skyte spurv med kanon.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke legger deg med en gang, kan det hvertfall bli en jævelig kreativ kveld du ikke husker��
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det vil jeg tro. Kom gjerne med konkrete svar, hvordan er imovane til dette formålet ift tradisjonell benzo feks? Større risk for uheldige hendelser?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
minst like stor sjangs for uheldige hendelser. Pluss det hypnotiske halv-drømme greiene som kan få en til å gjøre rare ting i søvne.
Sist endret av Bothrops; 8. mai 2020 kl. 22:34.
Anonym bruker
"Lysten Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt imovane flere ganger selv når jeg er drita. Skal ikke uttale meg om hvor trygt det er, men jeg har ikke hatt noen problemer. Ikke gå over 1 pille 7,5mg
Bruker imovane og det går alltid bra å ta det etter jeg har drukket siden jeg legger meg med en gang jeg har tatt det.