Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1485
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har plantet fire cannabis planter og de begynner å få litt størrelse. Ikke veldig, men rundt 30 blader hver. Har hatt på vifte nesten hele tiden så stilkene er sterke. Kan jeg begynne å ha de ute om nettene nå? Bor langt nede på Sørlandet .
Har de ute på dagen og inne på kvelden. Burde jeg gradvis vende dem til kaldere klima eller hva?
ja følg med på yr og pass deg for frost da frost dreper de.
de vokser dårlig under 10-15 grader, men som oftest verdt herdinga.

om du har autoflower som er såpass størrelse hadde jeg venta litt om jeg kunne, mens en photo ville jeg vel helst hatt på uteplassen sin allerede så langt sør
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar

Har noen små autoflower som nettopp har kommet opp av jorda de tenker jeg å vente med.

Photo-strainsa er de som har vokst litt mer og blitt litt mer robust nå. Det er meldt ned til 3-5 grader om natta men vet ikke om det stemmer det føltes varmere enn det

Men neste uke er det meldt mye varmere om nettene kanskje jeg skal vente med å ha de ute da for sikkerhetsskyld.

Tåler auto mer enn photo strains?
vet ikke om auto's tåler mer kulde, mer vil tro det pga ruderalis-genet.
..men så spørs det jo helt på hva ruderalisene er breeda med for å få akk den autoen da.

men photos hadde jeg hvertfall hatt ute i potter nå om jeg var deg, sånn i tilfelle det plutselig kommer snø så kan du flytte de inn imens for å være sikker.
hadde jeg ikke hatt mulighet til det hadde de blitt planta ut der de skal bli ferdige.
har ikke drept noen av kulde enda, men fått skikkelig panikk noen ganger når jeg har planta ut og sett snøen dale i etterkant..

har også erfart fosfor mangel ute som jeg er 90% sikker på var pga temps, men mulighet for at ph målinger jeg har tatt der ikke er nøyaktig nok til å utelukke feil ph som årsak.
Drivhus med varmeovn er å foretrekke selvom det blir minus holder det 13++ grader
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar

Jeg skal plante de langt inni skogen hos en kompis som skal passe på de. Auto-strainsa passer jeg på selv de blir nok ikke så store uansett. Er det 10-12 uker det tar før de går i blomst samma hvor mye lys det er?

Jeg har kjøpt den beste jorda og lest meg opp på næring og kjøpt div næring til vekst fasen og blomstrings fasen
usikker, men med de jeg har hatt så 3-4 måneder fra frø til høsting.
de begynner å blomstre ikke lenge etter de viser kjønn.

ang næring håper jeg du har noe i fast form for generell bruk..
de flytende for cannabis er dårlig ute på friland ime, de er for svake og lagd for å tilføres ved hver vanning.
ute sverger jeg til kompostert høne og kumøkk +dolomittkalk (økologisk), men riktig dosert kjemisk gjødsel (npk+mikro+dolomittkalk/calmag) vil også fungere fint så lenge det kan brukes som "slow-release".

med økologisk blir samme flekk bare bedre hvert år så jeg slipper grave nye om de ikke blir funnet, og i tillegg endrer jeg ikke naturen rundt meg slik kjemisk gjødsel dreper livet i jorda, så samvittigheten er ren!
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har kjøpt https://www.gartnergrossisten.no/pro...terra-vega-1l/


Canna tera og canna pk 13/14, fikk ikkke opp linkene til de to siste
ja var redd for det :/
det funker, men for vanskelig for meg å gidde bruke på friland.
her ser jeg mye snadder som er bedre egnet ute som kjemisk gjødsel, evt som supplementering til møkk osv (men da blir det ikke økologisk lenger, om det betyr noe).
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble anbefalt av erfarne dyrkere av cannabis. Dyrket i fjor bare i kompensert jord uten å bruke næring funka bra det også. Tenkte bare å se om dette kunne gjøre resultatet enda bedre. Kommer ikke til å legge mer penger i det enn jeg allerede har gjort.,.

Men er det noe galt med det jeg linket til?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Måtte frakte mine på vinteren engang, termometeret datt ned til -2 grader.
Ca en uke gamle planter så de tåler endel. Photos
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ser du kjønn sativa plante lukter
Bra?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg bestiller på nett, klarer ikke se forskjell på frø men du kan sikkert Google det
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men peepz, vet dere hvor mye kulde cannabis tåler uten at det er dårlig for plantene? Bare lurer på når jeg kan ha den ute om natten. Burde jeg jeg vente til værmeldingen sier at det er over 6-7 grader om natten?
1. se svar 1.
2. nå som du har fått svar på temps osv, se an selv hva du vil.