Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 495
Hei!

Har kjøpt meg en vaper nå og den fungerte knall i starten. Nå har noen venner brukt den og røyket den på for mange watt en stund og smaken har blitt litt dårlig. Jeg prøvde å bytte "coil" men da kom det knapt røyk ut og det var ikke godt å røyke i det hele tatt, men jeg lurer på om det var fordi jeg ikke hadde justert "volt", kan det stemme? Jeg byttet fra en 1.8 coil til en 0.4.

Jeg har også sett noen videoer for nybegynnere og det første tipset er at såkalte "hybrid connections" ikke er en god idé hvis du kan lite om disse sakene. Video her. Men jeg finner ingen god informasjon om hvordan jeg sjekker om min vaper, en Zelos 502 2.0, har en hybrid connection, eller hvordan man sjekker det i det hele tatt!!
Jeg har nå skrudd en del på denne greia og lurer på om det er trygt i det hele tatt? Vil helst beholde fjeset mitt.

Nå kommer det greit med røyk ut men det er fortsatt ikke spesielt god smak. Kan noen gi meg noen råd her eller anbefale en god, oversiktlig guide for nybegynnere? Svært frustrerende å prøve å orientere seg rundt dette!

Tusen takk for hjelp!
Stor forskjell på 1.8ohm coil og 0.4. Du må kjøre opp watten til minimum 40w og ta det derfra. 1.8 coil er munn-til-lunge, 0.4 er subohm og da direkte lungedrag.