Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1443
Anonym bruker
"Vennlig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg satt et skudd igår kveld med ca 0,5 veldig rein amfetamin var ikke særlig mye problemer med og sette det utenom at pumpa og kanylen er ganske liten og er veldig hardt og presse inn og sjekke for blodsvar. Jeg fikk satt skuddet etter og gi opp for og sjekke blodsvar så kjørte bare på og det gikk fint. Men idag så er jeg ganske rød og hovven rundt der jeg skøyt og det føles litt ut som et blåmerke, har ikke opplevd dette før og lurer på om dette er noe som jeg burde sjekke ut eller om dette er normalt?. Får ikke lagt inn bilde akkurat nå skal prøve om 10 minutter.

Takk for svar på forhånd
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har dessverre ikke peiling på om det er farlig eller unormalt, men vær så snill å kom deg til legevakt om du ikke skulle føle deg bra/være usikker.
Kan høres ut som bom, spesielt om det var hardt å skyte inn.
Dette har skjedd meg mange ganger i min tidligere ruskariere. Har et par ganger endt opp som abscess/verkebyll i huden og har da fått plaster og noe salve hos feltpleien (regner med du har en i nærheten). Har hørt at dette også kan komme av stoffer som amfetamin/heroin kan være blandet ut med (ikke veldig sikker på om dette stemmer). Burde ikke være farlig; men ta en tur til feltpleien om du har spørsmål, eller legevakt som nevnt over. Lykke til - det er absolutt ikke noe behagelig.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I første omgang kan du kjøpe bruledine krem på apoteket, kjøp også sterile kompresser og plaster tape. Ta rikelig med bruledine på området, dekk det med sterile kompresser og ta tape rundt. Så avventer du.

Fikk behandling for en del bomskudd for mange år siden på lavterskel, ala feltpleien og det var denne behandlingen jeg fikk da. Funket vær gang.

Men blir det verre, tiltakende smerte, feber osv, må.du.oppsøke lege. I verste fall kan du ende opp med blodforgiftning og må amputere