Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 427
Alle nedlastninger, selv med mange seeds laster kun ned noe få bytes selv om jeg kun laster ned 1...
Dette skjedde nylig, før fikk jeg lastet ned en 4 gb fil på kanskje 1 time.

Hva kan ha skjedd og hva burde jeg gjøre for å feilsøke?
+ Er det mulig og lagre progresjonen og fortsette alle torrenter hvis jeg skulle formatere PCen, altså å importere filen til Qbittorrent etter formattering og fortsette der jeg slapp (med progresjonen som hadde blitt gjort helst, ellers kun alle torrenter)



Som du kan se ligger de fleste filer på 200-300 B/s og alle har 0 i upload.. aner ikke hva som har forårsaket dette., slått av VPN og hjelper ikke.
Sist endret av skmeld; 2 uker siden kl. 14:03.
Strupet nedlastingshastighet? Se i instillinger om det er tilfelle.
Fortsette der du slapp? 1. Overfør fil til ny destinasjon. 2. Endre fil lokasjon i qbit. 3. Høyreklikk torrent i qbit og trykk force recheck.
Inne i qBittorrent er det en knapp, som ser ut som et speedometer, helt nederst på statuslinjen. Når du trykker på denne så aktiveres alternative hastighetsgrenser, som er 10kB/s i standardoppsettet. Antar du har klikket på denne.
Sist endret av Dyret; 1 uke siden kl. 21:20.
Trådstarter
44 7
Sitat av Dyret Vis innlegg
Inne i qBittorrent er det en knapp, som ser ut som et speedometer, helt nederst på statuslinjen. Når du trykker på denne så aktiveres alternative hastighetsgrenser, som er 10kB/s i standardoppsettet. Antar du har klikket på denne.
Vis hele sitatet...
Ahh takker, nå begynte ting og speede opp ja!