Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 13314
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spør dere for deres personlige erfaringer. Hvor mye cosylan trengs for at dere skal oppnå rus? (i ml.)
Da jeg brukte sånne rusmidler, var det nok med 20 eller 30 ml, hvis jeg husker riktig så er normaldosering 5-10 ml, så det er dobbel eller trippeldose
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Cosylan inneholder så vidt jeg husker, 1,7mg ethylmorfin og 50mg sagradabarkekstrakt (avføringsmiddelet folk prater om) pr 1ml. I følge PsychonautWiki, er en "common" dose ethylmorfin ca 100mg. Du må da altså ha i deg ca. 60ml Cosylan, som og tilsvarer ca 3gr sagradabarkekstrakt.

I følge drugs.com er en vanlig dose sagradabark. på ca 325mg, så du får velge selv om du tar sjansen. Det skal visst nok også være ganske hardt for leveren i større doser.
Vis hele sitatet...
Google er din venn
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
30ml gjorde at jeg ble ganske chill faktisk. Trodde ikke det skulle gjøre noe på slike lave doser. Jeg er interressert i hva andre opplever. Så dersom du har et svar vil jeg gjerne fremdeles høre det. Takk for svarene hittil.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå 4 timer senere føler jeg meg stort sett nøktern igjen, men jeg har litt vondt nederst i magen, og har rennaræv. Selve rusen var chill, men det var nesten litt ubehagelig også. Jeg følte jeg hadde overdosert på noe. Hendene og armene ble tunge å bevege på, kroppen var tung og jeg var svimmel. Var nesten litt ekkelt.
Vel, du hadde i deg en femdoblet dose med et avføringsmiddel, så rennaræv er vel bare å forvente. Sånn sett greit også, siden du ville hatt problemer med det motsatte om det ikke hadde vært der.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg drakk forleden ei hel flaske på fylla. Fin form. Dagen derpå lå det en liten slant igjen i bunnen som også hadde merkbar effekt, så her kan det hende at "less is more".
Jeg drakk i alle fall 150-200ml uten å bli spesielt rusa. Uten toleranse. Mener det ennå mer jeg tok, typ halv flaske, men jeg er usikker. Dette var akkompagnert av en husmorcocktail bestående av lyrica, nobligan, imovane og øl, i ukjente men ikke for store doser. Alkohol er nøkkelen til å få rus av slike stoffer.
Sist endret av TrippyKing; 12. september 2017 kl. 20:16.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Alkohol er nøkkelen til å få rus av slike stoffer.
Vis hele sitatet...
Nåvel, slikt er jo veldig individuelt. Men takk for at du delte din erfaring. Jeg har blandet det med alkohol nå, føler meg konsentrert og skikkelig klar i tankegangen. Interressant.
Burde også drikke grapefruktjuice først, for å forsterke effekten. Weed hjelper også seff
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drakk ganske mye Cosyland en gang. Det ble med den ene gangen. Så annerledes og vonde smerter i magen har jeg verken hatt før eller siden.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk ikke noe særlig ruseffekt heller.