Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3207
God kveld!
Lurer på om det er noen her inne som holder på med dette?
Har akkurat startet selv og syns det virker veldig spennede!
Siden jeg er fersk trenger jeg masse tips!
Kanskje det er noen fra Oslo/Lillestrøm området som vil ta en tur et sted?

Fant noen mynter idag tidlig fra starten av 1900tallet.
Da begynte interessen og øke!

Del gjerne historier om funn osv!
Vennligst flytt tråden da jeg regner med den er feilplassert.
Er gira på dette sjæl og kunne tenkt å vært med på en tur. Har ikke økonomien til å kjøpe en for øyeblikket. Er det noen som driver med utleie av dette?
Vet metallsoker.no leier ut. Men dem holder til i Holmestrand.. Ellers er det vel folk som leier ut på finn. No ser folk har begynt og leie ut alt mulig der ��
Holder til litt utenfor Lillestrøm, men har ikke handlet søker enda. Men det står på "to-do" lista!
Bare og si ifra!
For ti år siden hadde jeg praksis hos Eskeland Electronics ved Nygårdskrysset i Ås kommune. E18 forbi Vinterbro. De leide ut detektorer den gang, men jeg vet ikke om de gjør det ennå. Går an å spørre, det koster ikke noe. http://detektor.no

Har du forsøkt å få tak i noe brukt søkeutstyr? Det kan være en del som ikke koster så mye, men som er fullt brukbart. Kan hende Eskeland som jeg nevnte, har noe brukt, eller vet hvor du kan kjøpe. Det går også an å google det.
Sist endret av Day Tripper; 6. august 2017 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.