Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1087
Fikk meg minnekort, 128GB Sandisc micro SDXC, som jeg skulle bruke i min nyinnkjøpte Surface Pro 3 men har støtt på problemer. Har lastet over en god del bilder fra telefonen min men når jeg skal se gjennom bildene på Pro'en så får jeg beskjed om at han ikke kan lese bildene. Gjelder ca halvparten. Prøver da å kopiere bildene over fra kortet og til Pro'en, men får samme beskjed. Laster da alle bildene over på ekstern harddisk, men nå er alle bildene uleselige. De ser ut for å ligge der med både tekst og størrelse, men får altså opp at de er uleselige . Forslag til hva jeg kan gjøre og om det er mulig å finne igjen bildene?
Etter å ha lastet alle bildene ser jeg at det fortsatt ligger ca 10GB brukt plass på kortet uten at jeg finner noe på det. Formaterer og har nå 0GB brukt plass. Tenker kanskje at det her har vært en "bug" på kortet og jeg hadde heller ikke formatert dette før bruk.
Hadde satt stor pris på litt hjelp her.
Sist endret av snart40; 18. mars 2015 kl. 23:00.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Uten at jeg skal snakke ut fra erfaring; Det kan hende at noen av bildene besto av to filer (Ikke spør meg, ren gjetning), så ved å huke av *Vis skjulte filer/elementer* så vil du kunne se disse filene. Du skal da også kunne kopiere disse sammen med bildene. Igjen; ren gjetning av hva problemet kan være
Sist endret av SoppVandreren; 6. april 2015 kl. 13:22.