Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2922
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei eg vet at norge er jævla streng når det kommer til rus osv, men eg lurte på om det er nokke som eg kunne bestilt/kjøpt eventuelt får en alright rus? og med det så mener eg nokke som eg bare kan føle meg heilt avslappet av osv. Så klart eg kunne ha røyka hasj elns men det er en smule vanskelig og skaffe siden eg bor i ei lita bygd. eg har jo hørt om musskatt osv men det har eg ikke interesse i pga alt det negative osv men om dokke har nokken erfaringer så hadde det vært fint

PS: Eg er ny her så hei folkens
Nikotin er vel det eneste, som faktisk funker til en viss grad.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Nikotin er vel det eneste, som faktisk funker til en viss grad.
Vis hele sitatet...
Eg røyker alt så det hjelper ikke serlig :/ er det noe anna som kansje kan funke? nokke som eg lett kan kjøpe i butikken eller bestille på nett uten problem?
Sitat av MrNobody1337 Vis innlegg
Eg røyker alt så det hjelper ikke serlig :/ er det noe anna som kansje kan funke? nokke som eg lett kan kjøpe i butikken eller bestille på nett uten problem?
Vis hele sitatet...
Kan alltids bestille på nett uten problem, men det er stort sett ulovlig det meste som er artig.
Du får forsåvidt lystgass patroner på Jernia, men da trenger du en cracker. Koster fuck all på eBay.
Sist endret av Lyra; 11. september 2017 kl. 22:35.
▼ ... over en uke senere ... ▼
kan ikke gå god for dette, men;

https://no.wikipedia.org/wiki/Muskat#Rusmiddel
Det finnes masse forskjellige lovlige løsmidler som kan gjøre deg sykt rusa, sniffe bensin, lim, diverse gasser men som samtidig ødelegger hjernen mest av alle rusmidler. Da er det faktisk bedre med heroin før man begynner å sniffe bensin. Muskatt er lovlig og mange ungdommer tester ut dette, og det pleier og bli med én gang. Elendig rusmiddel.

Det finnes masse forskjellige "lovlige" (mulig de fleste ikke betegnes som dette lenger ved innførsel) research chemicals som kan bestilles på nett. Å teste enkelte av disse er som å spille rusisk rullet, de fleste av disse er mye farligere enn vanlig narkotika.

Eneste lovlige med ordentlig effekt som jeg kommer på er lystgass som kan kjøpes som krempatroner lovlig, men rusen varer jo kun 30-60 sekunder per innhalering.

Kratom og kava kava er vel kanskje ikke lovlig, men regnes ikke som narkotika tror jeg.
Sist endret av pkk1990; 19. september 2017 kl. 02:35.
Ting jeg kommer på i farta: (som kan oppdrives på lovlig vis)
* Muskat nøtter. Anbefales ikke av dem fleste, ihvertfall ikke på doser over 5 - 8g

* Datura (Piggeple) Anbefales på det sterkeste å ligge unna xD

* Lystgass (krem dispenser patroner) God rus, men ekstremt kortvarig og dyrt

* Morning Glory frø (LSA) Dette må være det som jeg kommer på i farta som er vært å oppdrive av ting som kan skaffes lovlig. Om planten fortsatt er lovlig vet jeg ikke, men antagelig vis så er den det

* Lim, Bensin og andre løsmiddler. Ja hva skal man si, bare drit i det. kan ikke akkurat kalles ett rusmiddel og du ødelegger bare deg selv (hadde faktisk heller spist piggeple)

* En og annen ville planter som vokser fritt i Norge som vistnok skal ha en del effekter. jeg husker ikke hva dem heter men en av dem skal ha opiat lignede effekt, om dette er verdt å prøve eller ikke vet jeg ikke men kan jo være interesant å søke opp? (skal komme tilbake til dette når jeg får sjekka ut hva dem heter)

* En eller annen plante med rød fin blomst som man kan røyke å få en mild psykedelisk effekt av. Tro man kan skaffe denne lovlig. Sorry men igjen så husker jeg ikke hva den heter, men jeg er sikker på at noen på forumet her kan svare på dette da jeg har lest om flere her på bruket som har testet inkludert en av modsa

* Rød Fluesopp. Få som anbefaler denne, men hørt om folk som liker den også

* Flein sopp! Er ikke lovlig men finnes over hele Norge og nå er sesongen i fullgang!

En liten ting jeg vil legge til:
Om du absolutt har tenkt til å utføre ditt oppdrag med å skaffe deg rusmidler på lovlig eller ulovlig vis for den slags skyld, så har du HELT NØDT! til å gjøre masse research selv om hvordan du skal innta dem, risikoprofil osv osv.. flere av tingene jeg nevner over kan ha noen uheldige effekter (veldig uheldig også) og andre må bearbeides før inntak.

Du må selv finne ut av hva som er vært å prøve og hva du skal holde deg unna. Det jeg skriver er kun en liste med en liten kommentar til vært punk (en liten peke pinne lisom)
En god start for informasjon kan være:
https://psychonautwiki.org/wiki/Main_Page
https://erowid.org/
https://www.google.no
Sist endret av Alge; 19. september 2017 kl. 04:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det finnes, bokstavelig talt hundrevis av planter og blomster som har rusgivende egenskaper. Og mange av dem vokser sikkert rett utenfor vinduet ditt. Blomsten alge nevner er kanskje belladonna? Jeg har en datura s. kanskje 100 meter unna huset mitt. Samt mange andre med lignende egenskaper.

Men de har en ting til felles, det er at de samtidige er giftige. Men helt lovlige å ha, og å konsumere. Disse har ingen beroligende effekt, kanskje noen få. Heller motsatt, stimulerende og hallusinogene forgiftninger. Jeg fikk i meg en eller annen av dem for mange år siden, og jeg var alt annet enn rolig. Det finnes noen sopper, men de er alt nevnt. Også lsa, det får du fortsatt noen steder(?) høye doser ren sjokolade skal visst også ha en effekt. Matvarer med høyt innhold av gaba, tja kanskje.

Legemidler, her har du veldig mange å velge mellom, alt fra bzd,opiater/oider til histaminer eller lyrica i gruppe c. Til og med daturas virkestoff får du i reisesyketabletter. Såvidt jeg vet er ikke c-preparater ulovlig å bestille/besitte. Har du resept er uansett alt lovlig. Hadde du hatt walter white skills er det litt av hvert du kunne ha laget på et labratorium, lovlig.

Men hva med å utsette deg for sterk fysisk belastning? Sikkert ikke det du er ute etter, men etter å ha hugget ved i 5 timer, klatret i noen trær og tatt en svømmetur i den kalde sjøen ville nok ha utløst den ene og det andre i topplokket. Jeg erfarer i alle fall en slags ro i kroppen etter en hard treningsøkt. En lengre periode uten oksygen blir man også rimelig stussa av, vet dog ikke hvor sunt det er i lengden
Sist endret av Ellipsis; 19. september 2017 kl. 05:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Glemte å nevne valmufrø her! De inneholder opium å av alle lovlig skaffet rusmidler som jeg selv har testet så ma jeg si at dette er min favoritt. Søk poppy seed tea for mer info...

Men de er skumle, pleide å kjøpe valmufrø pakker på 400g på europris. Opiat innholdet kan variere noe helt sinnsylt, å folk har dødd av overdose. Fikk demonstrert dette selv da jeg holdt på. Da 2 - 3 pakker pleide å være en fin dose, så lagde jeg en te med 1 pose engang å drakk den litt fort å jeg fikk en alt for stor dose og kastet opp som en gris å noddet av hele kvelden. Om jeg hadde laget til 2 poser den kvelden kunne jeg nok ha dødd.

Når det kommer til lovlige planter så er det en ting som går igjen: at dem enten er giftige eller gir en ruseffekt som ikke er ønskelig eller noe koselig. Det er en grunn for at de ikke er på narkotika listen å det er for at dem ikke har vært mye brukt av folk oppigjennom tiden av åpenbare grunner. Dette gjelder ikke alle planter som ikke er på narkotika listen, men igjen her må du gjøre research selv.

De mest trygge å spennende tingene finner du nok desidert blandt stoffer som allerede er på narkotikalisten desverre...

Ellipsis:
Jeg tror ikke man kan bestille c-preparater lovelig nei.
100% lovlig og importere frø eller planter som inneholder LSA. Husk og kjøp i bulk. 25-50 frø gir ingen til lite virkning. Kjøper bulk fra utlandet hvær 3-4 mnd og koser meg ett par dager. Ikke spis frøene, og om du først skal spise dem så fjern skallet, etter som mesteparten av stoffet som gjør deg kvalm sitter i skallet. Ellers så kan du prøve en cold water extraction. pleier og bruke doser på 200-600 frø for knallgode halliser.

Rusen er fantastisk, men kan være skremmende om det er første gangen. Selv om det er lovlig så er det ikke sukker akuratt.
Både rusen og hallisene er pulserende, det er som man blir skyldt over med bølger av farge og gåsefjær, alt føles fantastisk og ser fantastisk ut, anbefaler også og gå en tur ut, bare pass på at du ikke går for langt ettersom det er fult mulig at balansen detter ut og inn.
Rusen kan vare alt ifra 4-28 timer avhenging av hvor mye du inntar og hvordan metode som blir brukt.

Bieffekter : Diare, tørr hud/utslett kan oppstå. Kvalm blir man uansett så ha en bøtte i nærheten. Og man føler seg fyllesjuk dagen etter, bokstavelig talt.

Tips : Sørg for at det er varmt der du intar det, har merket det at om det er kjølig når det starter og kicke inn så kan det gå negativt ut over rusen. Du blir og spy, å ikke bare en gang heller, sørg for at du har mat og veske tilgjengelig, men ikke innta for mye. Prøv og unngå sukker, nikotin og alkohol. Desto mørkere det er der du er desto bedere.