Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5875
Fins det noe norsk uavhengig media som er verdt å sjekke ut?

Jeg har sett på mye politiske programmer fra nord Amerika i det siste. Det jeg syns er spennende med det er at jeg lurke rundt på YouTube og finne flere sider av de samme temaene. Føler at jeg er blitt bedre rustet til å delta i en debatt rundt utfordringene deres enn de vi har her hjemme. Dette blir jeg litt flau av.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Følg med på Ekte Nyheter på Facebook.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mornajens Vis innlegg
Følg med på Ekte Nyheter på Facebook.
Vis hele sitatet...
Dei framstår ikkje som veldig ekte. Dei nytter konsekvent ekstremt lada språk, og ser ut til å tenke meir på å skape overskrifter og clickbaits enn å faktisk informere om ting. Ingen av sakene er heller spesielt originale; tok ein kjapp kik igjennom, og alt har jo vore oppe i aftenposten, vg, bt, dagbladet etc.

Kort sagt ei kjelde eg ikkje hadde vurdert to gonger...
Sitat av Mornajens Vis innlegg
Følg med på Ekte Nyheter på Facebook.
Vis hele sitatet...
For noe vås.
Ta en ekstra kikk på den sida. Det er en typisk side laget av mennesker som kun vil tjene raske penger på mest mulig kontroversiell synsing.
Man skal lete lenge etter noe så egoistisk å bruke tida si på, med tanke på hvor ødeleggende det kan være for andre.
Sist endret av oom; 5. mars 2017 kl. 16:37.