Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1002
OK. Da har jeg tatt spranget ut i musikk-verdenen igjen, og har en ny cover-låt:

https://www.youtube.com/watch?v=cTbz...ature=youtu.be

Hva synes dere?
Jeg synes dette var bedre enn de to andre låtene du la ut!

Jeg tenker imidlertid at du enda har mer å gå på. For eksempel de aller første ordene du åpner sangen med. De synes jeg er litt for... umelodiøse. Hvis du ikke har vært hos sangpedagog e.l. enda, så ville jeg faktisk gjort det. Han/hun kan fortelle deg akkurat hvor du synger bra og hvor du ikke synger fullt så bra, og kan helt sikkert hjelpe deg på veien mot enda renere toner.

Men absolutt fremgang fra sist, synes jeg.
Trådstarter
15 6
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg synes dette var bedre enn de to andre låtene du la ut!

Jeg tenker imidlertid at du enda har mer å gå på. For eksempel de aller første ordene du åpner sangen med. De synes jeg er litt for... umelodiøse. Hvis du ikke har vært hos sangpedagog e.l. enda, så ville jeg faktisk gjort det. Han/hun kan fortelle deg akkurat hvor du synger bra og hvor du ikke synger fullt så bra, og kan helt sikkert hjelpe deg på veien mot enda renere toner.

Men absolutt fremgang fra sist, synes jeg.
Vis hele sitatet...
Svarer en gang til, da den forrige meldingen ikke ble postet eller forsvant.

Jeg synes åpningen på sangen funker.

Ellers er det jo sånn greit hele sangen gjennom, den kunne kanskje vært litt mer rett-fram men jeg synes det har sin sjarm og at det funker med litt variasjoner her og der.

Det finnes jo sikkert endel sang-pedagoger som også vil gi tilbakemeldinger over nett, uten at det koster så mye. Kanskje jeg skal prøve det.