Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1098
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Når pc er koblet til en lydkilde annet enn turtle beach headsettet så skurrer det no helt jævlig, å det begynner ikke å skurre før windows har startet helt opp og da skurrer det i et kjør, en slik skurring man blir psykotisk av...

Nå mine med freaks trenger jeg hjelp, klikker snart

Når jeg har headsett koblet i gjennom usb og jack så skurrer det ikke, straks jeg koblet til en annen lydkilde som bare bruker jack så begynner det å skurre, høres ut som det er en jordingsfeil eller kontaktfeil en plass, men jeg har leitet meg grønn...

Har prøvd tukle med drivere uten hell, gamle drivere, nye drivere you name it...

Ingen skurring i når lydkilde blir koblet til telefon eller bærbar.

Lyden forsvinner heller ikke om man muter lyden.
Høres ut som noe bakgrunnsstøy på en frekvens laget for å gjøre noen gal..
Sist endret av Trollanon; 13. mars 2015 kl. 14:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres ut som en fucka opp AUX output-utgang.
Type; noen har vært litt for voldelig når de napper headsetet utav pc'en.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Har en finger på at det bare hovedkorte som er dårlig, det er et https://www.komplett.no/asus-saberto...ket-am3/759445. Dette er andre korte av denne modellen jeg har, det første fungerte ikke og siden det andre korte var nytt har jeg vert plaget mye med random rebots og nå så har en ramslot sluttet å fungere og lyden er helt fucked om man ikke bruker headsett.

Sitat av Sargasm Vis innlegg
Høres ut som en fucka opp AUX output-utgang.
Type; noen har vært litt for voldelig når de napper headsetet utav pc'en.
Vis hele sitatet...
kontakten kjennes tight å fin ut, pc'en har for det meste stått i ro, vert flyttet kanskje 10 ganger.

Har forresten et headsett med eget usb lydkort og lyden forsvinner ikke når jeg kobler gjennom den, lyden forsvinner kun ved bruk av headsett.
Sist endret av Trollanon; 13. mars 2015 kl. 15:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.