Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1115
Heisann har tenkt å en Batch med edibles til en gjeng på 7, hvor mange gram tror dere jeg trenger? Alle har litt toleranse på røyking fra før men spiser sjeldent edibles.
Vanskelig å si da man ikke har noe garanti for hva hasjen på gata har av THC %. Hvis den er 60% og du bruker 1g blir ca. 15% borte i decarb prosessen, da sitter du igjen med 510mg. Jeg ville gått utifra 20mg per person.
Jeg hadde smelt i en 5er.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg hadde smelt i en 5er.
Vis hele sitatet...
Tidenes spyfest
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Tidenes spyfest
Vis hele sitatet...
? 5er med brunt på 7 stykk med noe toleranse burde gå greit det.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
? 5er med brunt på 7 stykk med noe toleranse burde gå greit det.
Vis hele sitatet...
Er ikke snittet på brunt i Norge 60%+? Vil si 3-400mg+ per person er spyfest, ja!
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Er ikke snittet på brunt i Norge 60%+? Vil si 3-400mg+ per person er spyfest, ja!
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva snittet er men jeg har alltid brukt ca 1g brunt om jeg har laga til meg selv enten det er brunt jeg har laga selv eller kjøpt.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Vet ikke hva snittet er men jeg har alltid brukt ca 1g brunt om jeg har laga til meg selv enten det er brunt jeg har laga selv eller kjøpt.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt greit om du gjør det, men å anbefale det til noen andre blir en annen sak
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Forsåvidt greit om du gjør det, men å anbefale det til noen andre blir en annen sak
Vis hele sitatet...
Så ikke problemet med å anbefale det når det har gått greit til meg. Virker å være ganske normalt blant de jeg vet som har laga også. Kun 1 person som har spydd på den dosen og vedkommende hadde ikke toleranse i heletatt. Hadde jeg blitt helt jævlig grisefjern hadde jeg jo ikke anbefalt det
1 gram per person er ganske mye spør du meg. I mine glansdager spiste jeg rundt dette når jeg skulle ta bussen hjem, som tar 9 timer, grisefjern hele turen, sov mesteparten og måtte sove enda mer når jeg var framme, våkna opp og var fortsatt skev. 0,2 g god kif som er tilberedt på en god måte holder for de fleste soør du meg. Men lag en femmer og så får du bare veie/måle kakestykkene på et vis så kan man jo justete seg selv. Føler alltid noen trenger mer enn andre på edibles.
Sitat av Bønneteppe Vis innlegg
1 gram per person er ganske mye spør du meg. I mine glansdager spiste jeg rundt dette når jeg skulle ta bussen hjem, som tar 9 timer, grisefjern hele turen, sov mesteparten og måtte sove enda mer når jeg var framme, våkna opp og var fortsatt skev. 0,2 g god kif som er tilberedt på en god måte holder for de fleste soør du meg. Men lag en femmer og så får du bare veie/måle kakestykkene på et vis så kan man jo justete seg selv. Føler alltid noen trenger mer enn andre på edibles.
Vis hele sitatet...
Reagerer kanskje annerledes, 0,2 i en joint blir jeg jævlig fjern av.
Par kompiser delte ganske nylig noen brownies.
1g på to personer.
Det ble tidenes spyfest, og dette var heller ikke særlig god hasj.
En av dem har ikke rørt THC siden.