Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3157
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyrte opp en J i helga sammen med noen kompiser. Har egentlig ikke smoka så mange ganger, sikkert bare sånn 10 max. Fikk vondt i brystet når jeg gjorde det i helga, tok også bare sånn 8 hits. Fikk også helt noia og trodde noen var etter meg. Føltes ut som det var noe med hjertet eller noe, var ingen deilig følelse.
Det er nok angst/panikkangst. Det er ganske vanlig.

Hvorfor du fikk vondt i brystet det vet jeg ikke, men sikkert bare litt uvant for deg å røyke da.

8 hits, det er en del det da. Det er mye sterke saker rundt å går.
Da håper jeg inderlig du vektlegger det jeg sier nå:

Det er to muligheter her. Du har røyket noe som var syntetisk og derved påvirket psyken din. Da er det mulig du kan røyke hasj. HVIS det derimot var vanlig hasj/pot og du fikk en slik reaksjon av, så er de umiddelbare tankene mine at du bør slutte å røyke hasj med en gang. Da vil det bare gå nedover fremover. Det kan jeg nesten garantere deg.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Da håper jeg inderlig du vektlegger det jeg sier nå:

Det er to muligheter her. Du har røyket noe som var syntetisk og derved påvirket psyken din. Da er det mulig du kan røyke hasj. HVIS det derimot var vanlig hasj/pot og du fikk en slik reaksjon av, så er de umiddelbare tankene mine at du bør slutte å røyke hasj med en gang. Da vil det bare gå nedover fremover. Det kan jeg nesten garantere deg.
Vis hele sitatet...
Det er rett, hvis man får noia/angst av hasj er det smartest å bare slutte. Man kan få en slags mild PTSD som fort kan utvikle seg til vrangforestillinger.
Sist endret av Hans Høyhet; 5. juni 2023 kl. 18:05.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enten røyka du for mye den kvelden eller så er ikke hasj noe for deg. Prøv å røyk mindre neste gang og hvis du får noia igjen så er det bare å slutte før du røyker på deg kronisk angst. Hasj er ikke for alle og man skal respektere hvordan hjernen sier i fra om det
Med mindre jeg er innrøyka så er 8 trekk av en J alt for mye for meg. Prøv 2-3 trekk neste gang, det tar en stund før formen når toppen.

Nå opplever ikke jeg følelsen av at noen er etter meg slik du gjør, det jeg opplever er hovedsakelig ubehag i form av høy puls, nerver og angst.
Hvis jeg begynner veldig rolig så slipper jeg som regel helt unna det, men det går noen dager med røyking før faren er helt over. Ganske kjipt, men jeg ser at mange andre opplever det samme så det er nok veldig vanlig.

Hvis du opplever mer «vrangforestillinger» som at folk er etter deg eller hvis du får andre tanker som er veldig ulogiske ulogiske så er det nok best å holde seg helt borte. Det kan utvikle seg til alvorlige psykiske problemer, særlig hvis det skjer noe som utløser en høy stressfaktor mens du er påvirket.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror nok det vil være lurt å slutte ja, synes ikke rusen er så digg, spesielt når det gjør så vondt i brystet:/ Røyka grønt den gangen, med en del kompiser, og jeg var den eneste som utagerte slik. Var nok derfor ikke syntetisk, tror bare det ikke er noe for meg.
It's not for you. Not now. Maybe later. The weed is letting your body tell you its not for now.

Maybe in a different time, in a different space.

Bruk tia godt, så blir det mer nice neste gang :=)

Tid og sted for alt. Det var ikke denne gangen. Ingen krise, livet er langt.

Når du er en bedre og eldre versjon av deg selv så blir det annerledes
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Med mindre jeg er innrøyka så er 8 trekk av en J alt for mye for meg. Prøv 2-3 trekk neste gang, det tar en stund før formen når toppen.

Nå opplever ikke jeg følelsen av at noen er etter meg slik du gjør, det jeg opplever er hovedsakelig ubehag i form av høy puls, nerver og angst.
Hvis jeg begynner veldig rolig så slipper jeg som regel helt unna det, men det går noen dager med røyking før faren er helt over. Ganske kjipt, men jeg ser at mange andre opplever det samme så det er nok veldig vanlig.

Hvis du opplever mer «vrangforestillinger» som at folk er etter deg eller hvis du får andre tanker som er veldig ulogiske ulogiske så er det nok best å holde seg helt borte. Det kan utvikle seg til alvorlige psykiske problemer, særlig hvis det skjer noe som utløser en høy stressfaktor mens du er påvirket.
Vis hele sitatet...
2-3 trekk? Hva slags superweed er det du røyker? Varer da en 0,3-0,5 grams jay lenge nok til å gjøre deg skækk 20 ganger da eller? Om man regner 0,5 bønne og 1 sigg til å være ca 50-60 trekk?
Sist endret av 6ix9ine xx; 8. juni 2023 kl. 02:35.
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
2-3 trekk? Hva slags superweed er det du røyker? Varer da en 0,3-0,5 grams jay lenge nok til å gjøre deg skækk 20 ganger da eller? Om man regner 0,5 bønne og 1 sigg til å være ca 50-60 trekk?
Vis hele sitatet...
Jeg stiller meg bak DrDeaths vurdering, jeg har hatt folk gi opp etter et par trekk, spesielt om de har litt øl innabords. Det finnes fantastisk weed I Norge siden så mange dyrker her til lands.

Ta heller to trekk og se an situasjonen, rusen kommer sigende og tar litt tid før ma kjenner hvor sterkt det er.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Jeg stiller meg bak DrDeaths vurdering, jeg har hatt folk gi opp etter et par trekk, spesielt om de har litt øl innabords. Det finnes fantastisk weed I Norge siden så mange dyrker her til lands.

Ta heller to trekk og se an situasjonen, rusen kommer sigende og tar litt tid før ma kjenner hvor sterkt det er.
Vis hele sitatet...
Akkurat!

Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
2-3 trekk? Hva slags superweed er det du røyker? Varer da en 0,3-0,5 grams jay lenge nok til å gjøre deg skækk 20 ganger da eller? Om man regner 0,5 bønne og 1 sigg til å være ca 50-60 trekk?
Vis hele sitatet...
Å påstå at jeg mener man kan bli skækk 20 ganger av den samme magiske jointen er ikke å legge ord i munnen på meg, det blir mer som at du kjører hele jævla armen din opp gjennom ræva for å styre kjeften.

Du har jo ikke klart å tatt høyde for en eneste jævla ting i det regnestykket ditt.

For det første så er det veldig usannsynlig at du klarer å slukke en joint 20 ganger, selv uten å ta noen trekk, og hva med all røyken som ryker i mellom de trekkene du tar? Har du tatt høyde for det? Nei, selvsagt har du ikke det.
Du har heller ikke tatt høyde for at man kanskje ønsker litt mer effekt effekt etter hvert, slik at man tar flere trekk.

Alt jeg sa var at det er best å begynne veldig rolig. 2-3 trekk av en vanlig joint er ofte nok. Jeg sa ingenting om at dette tallet holdt seg stabilt på akkurat det nivået for evig og alltid, slik du insinuerer.

Ta deg en bolle.
Sist endret av DrDeath; 8. juni 2023 kl. 16:55. Grunn: Fjernet.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Akkurat!



Å påstå at jeg mener man kan bli skækk 20 ganger av den samme magiske jointen er ikke å legge ord i munnen på meg, det blir mer som at du kjører hele jævla armen din opp gjennom ræva for å styre kjeften.

Du har jo ikke klart å tatt høyde for en eneste jævla ting i det regnestykket ditt.

For det første så er det veldig usannsynlig at du klarer å slukke en joint 20 ganger, selv uten å ta noen trekk, og hva med all røyken som ryker i mellom de trekkene du tar? Har du tatt høyde for det? Nei, selvsagt har du ikke det.
Du har heller ikke tatt høyde for at man kanskje ønsker litt mer effekt effekt etter hvert, slik at man tar flere trekk.

Alt jeg sa var at det er best å begynne veldig rolig. 2-3 trekk av en vanlig joint er ofte nok. Jeg sa ingenting om at dette tallet holdt seg stabilt på akkurat det nivået for evig og alltid, slik du insinuerer.

Ta deg en bolle.
Vis hele sitatet...
Hahaha fyfaen as chill litt a kompis🤣
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Hahaha fyfaen as chill litt a kompis🤣
Vis hele sitatet...
Chill litt selv da, å slutt å overdriv å feilsitere folk
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Chill litt selv da, å slutt å overdriv å feilsitere folk
Vis hele sitatet...
Feilsiterte han ikke? Ingen som blir skækk av 2-3 trekk med mindre du røyker 100% ren thc pulver eller noe🤣
Høres ut som angst. Tar selv bare noen få trekk med grønt før jeg er fornøyd. Likte alltid å røyke mye før, men får mye angst av cannabis for tiden. 4-5 trekk fra en vaporizer og vipps, så fikk jeg panikk anfall. Kjenner ofte på smerte i brystet når det skjer. Blir redd for at jeg skal få hjerteinfarkt. Jeg vet at det bare er angst, men er likevel skummelt når det skjer mtp at man faktisk får smerter i brystet.

Oppsøk lege selvfølgelig hvis du er veldig bekymret. Bryst smerter er skremmende. Jeg tro til legevakt første gang jeg opplevde det selv. Var fint å få det bekreftet, at det ikke var noe fysisk galt med meg. Men ja, mye mulig at det bare er en angst reaksjon.
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Feilsiterte han ikke? Ingen som blir skækk av 2-3 trekk med mindre du røyker 100% ren thc pulver eller noe��
Vis hele sitatet...
Da har du bare dårlige kontakter, jeg har fått folk til å spy av tre trekk av min joint. Og jeg sier ikke dette for å skryte, mange har såpass god kvalitet.
Sist endret av Expialidocious; 8. juni 2023 kl. 20:14.
Anonym bruker
"Villig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg må seriøst vurdere toleransepause snart hvis 8 trekk anses som mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg må seriøst vurdere toleransepause snart hvis 8 trekk anses som mye.
Vis hele sitatet...
Nja, så ille er det ikke. Men når du er på andre jointen og egentlig ikke kjenner særlig er det på tide med pause.

Fra starten på uken her hadde jeg hatt et nesten en uke uten røykings. Startet med 3-4 trekk og la fra meg jointen og koste meg med den ene ut over kvelden. Nå på lørdag ble det 2 jointer fordelt på 5 timer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fyrte opp en J i helga sammen med noen kompiser. Har egentlig ikke smoka så mange ganger, sikkert bare sånn 10 max. Fikk vondt i brystet når jeg gjorde det i helga, tok også bare sånn 8 hits. Fikk også helt noia og trodde noen var etter meg. Føltes ut som det var noe med hjertet eller noe, var ingen deilig følelse.
Vis hele sitatet...
Jeg har røyka i sikkert 15 år++
Tar jeg meg et års pause og ruller en liten joint og tar 4-5 trekk så kan det fort være for mye,i sli slik grad at jeg må stable tankene litt. Du fikk panikkangst høres det ut som. Det er litt tidlig å få det ved passende doseringer, men her tror jeg uansett problem var at du røyka for mye.++

men at du hadde en følelse av at noen er etter deg er et ganske konkret tegn på at weed er ikke din ting. Vanlig weed noia hos gutta jeg kjenner som tåler weed er typisk slik: Vi(min omgangskrets) blir antisosiale, noia for å bli tatt ute, late og skvetter til hvis noen ringer på uforventa. Noen uerfarne kan grønner ut, kaster opp og føle seg svimmel.

Jeg synes det høres ut som du er av typen som ikke bør røyke. Vondt i brystet er vanlig når man røyker, selvsagt, og da er det også vanlig å få helseangst og tenke på hjertet, men akkurat den "føler noen følger etter deg biten" Det er av erfaring ikke gått så bra med de gutta som fortsatte weedkarrieren sin etter de følte på de samme konkrete paranoide tankene av noen få trekk.

Du bør legge det weed, søpla eller postkassa mi( det ikke som er stajndard joken?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er helt vanlig å få noia når man ikke har røyka så mye jeg og mine kompiser fikk nesten alltid noia i begynnelsen men nå etter mang år så er det ALDRI noia lenger
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Du røyket for mye og fikk angstanfall, greit og enkelt.
Lå selv over dassen med noia aller første kveld jeg røyket i russetiden. Vi snakker et bong-trekk, good times.
Sist endret av Bombasa; 11. juni 2023 kl. 18:51.
Du røyka for mye som mange sier her. Du kan få tak i veldig god hasj i dag som er mye sterkere enn før. Jeg røyker på kvelden, og da blir jeg veldig fjern av 2 små trekk. Det som er smart å gjøre er å bare ta ett lite trekk, så trenger du ikke mer enn det.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir skækk av ett trekk fra en J. Men ligger unna alt av THC siden et par trekk får meg til å tro at CIA er ute etter meg. Røyka veldig mye mer i ungdommen uten problemer, typ bøttetrekk med rein hasj var bare lættis. Men nå er det umulig å røyke uten å kjempe imot psykose