Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 344
Har ein arizer air max, men føler den ikke leverer helt, må dra i flere sekunder før det kommer ut en svak røyksky, er dette normalt, forventer mer ala nicotine vapes med store skyer osv.
Sist endret av Isvarmt; 5. juni 2023 kl. 14:28.
Du nesten svi weeden hvis røyken er så viktig.

Skyene i nikotin vapes kommer av propylenglykol og vegetabilsk glyserin. Alternativet kan jo være å lage en thc juice.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pax 3, funker gull til grønt.
Hei! Jeg har blitt veldig interessert i dry herb vaping så jeg kan forsøke å komme med forslag.

En desktop vape vil være sterkere enn portabel. Ihvertfall elektrisk.

Går an å bruke en av de 'ball vaporizer'ne.

Da trenger du en power controller, en coil, ball head, bowl og rubies.

Finnes mange forskjellige merker, materialer og priser.

Det går an å få kjøpt for litt over/under 1000kr

Du trenger en bong i tillegg.

Hvis du vil ha portabel er det vanskelig å slå tinymight Ihvertfall på elektrisk portabel.

Jeg har nettopp fått tak i en oppskalert dynavap. De sier det er den mest portable versjonen og mest hardtslående versjonen av disse ball vaporizerne.

Den heter 'the stunner'



Det er zirconia kuler inni denne som gir en meget god vaporizering sier de.

Det går an å fåes med sic / rubies / zirconia kuler. De har hvert sitt særpreg på smak og skyproduksjon.