Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 778
Pleier legen å sjekke temperatur på urinen?

Jeg pleier som regel å få en kopp, drar til toalettet og pisser i den. Han tar koppen og bruker no sprøyte for å dra opp urinen også sier han at jeg kan dra. Det pleier å være hele prosessen vår.

Spørsmålet er om han ser temperatur på urinen? Jeg tok 20mg oxys idag og har en urinprøve på onsdag.
Jeg tok en uovervåka urinprøve engang og da ble temp sjekka og muligens ph.
Trådstarter
51 0
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg tok en uovervåka urinprøve engang og da ble temp sjekka og muligens ph.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det? Så du at han tok samplen og sjekka temperaturen altså? Takker for svar
Sitat av OmgZ0raz0 Vis innlegg
Hvordan vet du det? Så du at han tok samplen og sjekka temperaturen altså? Takker for svar
Vis hele sitatet...
Hørte at de snakka om hvordan de skulle sjekke at jeg ikke juksa siden jeg tok uovervåka og da ble det nevnt.
Trådstarter
51 0
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hørte at de snakka om hvordan de skulle sjekke at jeg ikke juksa siden jeg tok uovervåka og da ble det nevnt.
Vis hele sitatet...
Ah. okay. Får prøve å finne en løsning da..

Tok som sagt en 20mg oxy idag og har prøve nå på onsdag. Tror du det er nok tid?
Sitat av OmgZ0raz0 Vis innlegg
Ah. okay. Får prøve å finne en løsning da..

Tok som sagt en 20mg oxy idag og har prøve nå på onsdag. Tror du det er nok tid?
Vis hele sitatet...
Har ikke peiling på opiater desverre. Men her er en liten tabell over forskjellige stoffer.
Du er ren til neste fredag, så slapp av.



Jeg lurer litt på om noen kan fortelle meg hvordan det foregår når man tar prøver hos fastlege.
Antar at man får være inne på toalettet alene og at man slipper å ta av seg yttertøy? Varierer sikker veldig fra kontor til kontor kan jeg tenke meg.

Isåfall kan man bare fylle opp en liten pose med varmt vann og legge den i samme lommen som beholderen med urinen. Eventuelt gjemme den i skrittet/armhulen.

Er den overvåket derimot, da er det sikkert ikke så enkelt. Noen som har klart å jukse mens man blir observert?
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Er den overvåket derimot, da er det sikkert ikke så enkelt. Noen som har klart å jukse mens man blir observert?
Vis hele sitatet...
Denne har reddet livskinnet til mange jeg kjenner.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Du er ren til neste fredag, så slapp av.



Jeg lurer litt på om noen kan fortelle meg hvordan det foregår når man tar prøver hos fastlege.
Antar at man får være inne på toalettet alene og at man slipper å ta av seg yttertøy? Varierer sikker veldig fra kontor til kontor kan jeg tenke meg.

Isåfall kan man bare fylle opp en liten pose med varmt vann og legge den i samme lommen som beholderen med urinen. Eventuelt gjemme den i skrittet/armhulen.

Er den overvåket derimot, da er det sikkert ikke så enkelt. Noen som har klart å jukse mens man blir observert?
Vis hele sitatet...
De fleste har en luke der noen observerer deg når du pisser. Er det rusprøve er den 99% sikkert overvåka.
Trådstarter
51 0
Sitat av NokErNok Vis innlegg
De fleste har en luke der noen observerer deg når du pisser. Er det rusprøve er den 99% sikkert overvåka.
Vis hele sitatet...
Ikke hos meg. Jeg blir bedt om å bare ta med koppen til toalettet hos fastlegen.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Du er ren til neste fredag, så slapp av.



Jeg lurer litt på om noen kan fortelle meg hvordan det foregår når man tar prøver hos fastlege.
Antar at man får være inne på toalettet alene og at man slipper å ta av seg yttertøy? Varierer sikker veldig fra kontor til kontor kan jeg tenke meg.

Isåfall kan man bare fylle opp en liten pose med varmt vann og legge den i samme lommen som beholderen med urinen. Eventuelt gjemme den i skrittet/armhulen.

Er den overvåket derimot, da er det sikkert ikke så enkelt. Noen som har klart å jukse mens man blir observert?
Vis hele sitatet...
Det er på onsdag, ikke fredag. Altså jeg har 4 dager fra idag til onsdag..
Sist endret av OmgZ0raz0; 3. juni 2023 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.