Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1030
Jeg tok for en del år siden en liten Vegvisir tattovering på underarmen,de som vet de vet, jeg har det siste året ønsket meg noe større,som en japansk drage

alla denne:

http://www.facebook.com/balinesiatattoo/photos/pcb.10156974225454443/10156974224179443/?type=3&theater

Mitt problem er at jeg har ikke lyst å sende ut signaler om at jeg er en farlig testobombe av en alpha male noe jeg ikke er, jeg føler at fallhøyden er stor vis jeg havner i eventuelle problemer ute på byen eller lignende fra folk som vil teste en og at om jeg da skygger banen blir en fyr som tar en slik tatovering for å være "tøff"

Det å dekke hele underarmen kjennes også som et stort steg å ta uten at man liksom kan "følge det opp i personligheten",er en temmelig introvert kar som skyr oppmerskomhet..

Har alltid digga japanske motiver og drager og hannyaer spesielt..


Er det best og "Go Big or Go Home" eller bare la det være som det er og håpe på at det vil gi seg?
Sist endret av Bjørneboe; 14. mai 2023 kl. 16:35.
Hvis du liker en tatovering og den syns du er kul, hvorfor skal du i det hele tatt tenke at folk vil prøve å fighte med deh på byen? Alle veit at folk som er tøffe når de drikker har problemer som de ikke adresserer når de er edru. Hvis du er redd for å bli testa vet du allerede hemmeligheten til total dominanse. Meld deg inn i din lokale kampsport arena
Så lenge du ikke har en swastika i panna og en tåre under øyet så er det vell ingen andre som bryr seg noe særlig om meningen bak tatoveringene dine.
Er man villig til å lage bråk på grunn av noen helt vanlige tatoveringer så er man av typen som alltid finne en grunn til å hate på andre. Da må det nesten være snakk om folk av det samme kaliberet som de idiotene som knivstikker noen for «blikking».
Du kan jo ta en drage uten å ta wholesleeve. Ingen kommer til å approache deg på byen for å bråke kun fordi du har stor tatovering, men jeg skjønner hva du mener når du snakker om at tatoveringer bør matche personligheten. Samtidig så er jo den tanken basert på fordommer, skinnet kan bedra på mange andre ytre faktorer også. Det fins rakrygga folk i finstas med sleik som er mer psykosadist kriminell enn de fleste i sæggebukser med gullkjede og bandana, og fins folk i bikerjakke som kjører Harley men er blodkristne med pipestemme og aldri kunne gjort en flue fortred.
Er egentlig på tide at folk slutter å gjøre seg opp så mye antakelser om andre som person kun ut fra utseendet. Så ta deg en skikkelig wholesleeve du om det er det du vil!

Og forresten - det er de tøffeste kara som ikke gidder å bråke når fjotter kommer å ypper
Jeg tatoverte ved en feil ett symbol fra ett annet lands flagg i en tatovering på min kropp. Det ble en døråpner til den kulturen.


Hvis drager er det du liker så går du for det. Det er du som skal ha tatoveringa så det er din mening som teller mest.

Går an å gjøre egen touch på dragestilen. Legg inn noe som gir det litt av deg.
Skal bruke AAP penga til å tatovere meg. Blir stas
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Skal bruke AAP penga til å tatovere meg. Blir stas
Vis hele sitatet...
Noe skal jo de pengene ha bein å gå på også. Kjør på