Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 819
Hei har fagbrev som elektriker og ser litt på det å jobbe rotasjon onshore evt offshore.
Ser at flere bemanningsbyråer utlyser stillinger her men lurer på om noen har erfaring med dette, tenker mest på lønn og arbeidsforhold
Hvis du bor i nærheten av en norsk-eid lufthavn så ville jeg sett litt på det å jobbe på lufthavna. Selv på nattestengte lufthavner så flyter det over av on-duty type stillinger hvor det ifølge lovkrav må være noen på jobb i tilfelle x, y og z, og da får du i praksis offshore lønn selv om du etter en vakt kan kjøre hjem og sove i din egen seng. Joda, du vil gå glipp av helligdager og bursdager her og der, men det slår å være helt frakoblet resten av omverdenen i 2 uker av slengen.
Trådstarter
81 4
Ja er egentlig åpen for det meste, er mest interessert i rotasjonsdelen da jeg tror det passer meg best