Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 662
Hei. Har fått tilbud om å kjøpe en Entry Lever Gaming Pc for 4000kr, da jeg vurderer å komme inn i PC-Gaming Verden.
Specs:
Hovedkort: H270
Prosessor: i5- 7600K
RAM/hurtigminne: Corsair 16GB DDR4 2666MHz
SSD/harddisk: SSD-disk på 256B lagringsplass
Skjermkort: GTX 1070 med 8GB minne

Hva tror dere? Er dette et godt kjøp til 4000kr?
Hilsen GamingNoobenFra
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei, ikke særlig. Hvor mye penger kunne du strukket deg til om det betyr at du kan ha PC som varer mye lengre og klarer spill i en mye lengre periode? Kjedelig å måtte oppgradere nå uansett. Ganske utdatert system nå.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nei, ikke særlig. Hvor mye penger kunne du strukket deg til om det betyr at du kan ha PC som varer mye lengre og klarer spill i en mye lengre periode? Kjedelig å måtte oppgradere nå uansett. Ganske utdatert system nå.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Kunne brukt en del mer penger på første PCen nå, men tanken var litt å kjøpe noe og se hvordan jeg likte det/om jeg bruker den nok før jeg eventuelt kjøpte noe ferdigbygd fra Komplett til rundt 10-15 løk. Men skjønner tanken din.
Hva har du tenkt å spille?
Denne går greit til CS, fortnite, minecraft, litt eldre spill osv. Skal du spille noe nyere og litt krevende må du nok spille med fryktelig lav grafikk og få frames. Spytt inn noen få lapper til og du kan få deg noe som kjører det meste greit.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Hva har du tenkt å spille?
Denne går greit til CS, fortnite, minecraft, litt eldre spill osv. Skal du spille noe nyere og litt krevende må du nok spille med fryktelig lav grafikk og få frames. Spytt inn noen få lapper til og du kan få deg noe som kjører det meste greit.
Vis hele sitatet...
Takker for svar! Ser ut til at jeg da venter an litt og heller kjøper noe i litt høyere prisklasse
Sitat av GamingNoobenFra Vis innlegg
Takker for svar! Ser ut til at jeg da venter an litt og heller kjøper noe i litt høyere prisklasse
Vis hele sitatet...
Du kan prøve cloud gaming først for å se om pc gaming er noe for deg Krever bare stabilt og raskt nett og en enhet.

Geforce NOW og Xbox game pass ultimate osv.. Bare å kjøpe abonnement og spille i vei.
Sist endret av skrpappa; 29. januar 2023 kl. 19:10.