Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 592
Jeg skal ta et kurs i scenepyroteknikk (T1 og T2). Meldte meg på litt på sparket da dette virket kult, samtidig det er noe jeg kan få bruk for et par ganger i året. Men jeg har ikke noe erfaring med hvor man får kjøpt, eller aller helst leid utstyr. Tenker da mest på flammer og sparkles, men alt morro er fint!

Noen som har tips til plasser som selger og/eller leier ut sånne ting?
Du lærer alt dette på kurset, tipper kursansvarlig jobber i bransjen.
Sitat av TroNnY Vis innlegg
Jeg skal ta et kurs i scenepyroteknikk (T1 og T2). Meldte meg på litt på sparket da dette virket kult, samtidig det er noe jeg kan få bruk for et par ganger i året. Men jeg har ikke noe erfaring med hvor man får kjøpt, eller aller helst leid utstyr. Tenker da mest på flammer og sparkles, men alt morro er fint!

Noen som har tips til plasser som selger og/eller leier ut sånne ting?
Vis hele sitatet...
På kurset får du nok litt tips på hvor man skaffer/leier slikt utstyr om ikke du leier av et pyroselskap så vet jeg norsk sceneteknikk selger en del men mye av dette får man ikke kjøpe uten kurs. Men du får vel lov til å importere mye selv etter sertifisering