Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1240
Yo nettopp tatt en stor jay og skal til legen. Kan de se ut ifra blodprøver og holdning at jeg er høy? klarte å legge ut innlegget så kan kontrollere meg håper jeg
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såklart kan de se de på blodprøver om de sjekker det. Om legen oppdager det er ikke sikkert, jeg har vært speeda hos legen uten at han merka det.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja hehe legen ser nok det
Hvis du er der på grunn av en brukken fot så bryr ikke legen seg om du har røyka eller ei. Det er ikke jobben hans å være hverken politi eller moralens vokter.
Ja, veldig enkelt.

Er det første gangen du røyker hasj, siden du lurer på om folk kan se det på deg eller ikke? Hvis du ser deg selv i speilet nå, føler du at du ser lik ut vs edru?
Anonym bruker
"Forelsket Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Borra noen tenner en gang mens jeg var HELT balle. Anbefales på det sterkeste å ikke gjøre det. Hele mitt vesen var i den tanna, min eksistens var smerte. *Grøss*
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ja, veldig enkelt.

Er det første gangen du røyker hasj, siden du lurer på om folk kan se det på deg eller ikke? Hvis du ser deg selv i speilet nå, føler du at du ser lik ut vs edru?
Vis hele sitatet...
Nei røyka 1 år bare aldri vært fjern hos legen før, eh han må ha skjønt noe men sa ikke no
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Uspesifisert allergi
Om han merket det eller ikke er vel vanskelig å si enda.
Brev om førerkortbeslag grunnet at du ikke fyller kravene til helse kommer plutselig i posten.
Da vet du om han merket det og hvordan lege du har.
Sist endret av Omkalfatrere; 5. juni 2023 kl. 19:21.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Om han merket det eller ikke er vel vanskelig å si enda.
Brev om førerkortbeslag grunnet at du ikke fyller kravene til helse kommer plutselig i posten.
Da vet du om han merket det og hvordan lege du har.
Vis hele sitatet...
Det skjer ikke bare for at legen "tror" han er fjern på en legetime.
Det var så lenge å vente på tur hos legevakten en gang at jeg gikk for å stresse speed i mellomtiden.Fikk den hjelpen jeg trengte.Om legen merket det eller ikke vet jeg ikke.Det kan gå bra,men anbefales ikke.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk i møte med TSB (tverrfaglig spesialisert behandling av rusmidler) grisefjern. De sa jeg virket mer våken og tilstede enn sist, da jeg trapper ned på benzo.
Da måtte jeg le litt, for så å si jeg hadde tatt et trekk 20min før.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid skakk til legen aldri fått en kommentar på det
BRAND ∞ STRONG
Vet ikke om det gir seg faktiske fysiske utslag eller om det bare er innbilning, men husker fra den tiden jeg røyket
at jeg ved tre fire anledninger gikk fra skakk til edru nærmest instant da jeg plutselig havnet i situasjoner hvor det
var veldig viktig å ikke være rusa. Har hørt andre si det samme.