Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 795
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For ett år siden slo en venninne av meg opp med sin narkomane eks-kjæreste som dopet henne og voldtok henne opptil flere ganger. Dette har jo da selvfølgelig godt hardt ut over hennes psyke og hun har kuttet alt av kontakt med alt og alle som kan være i sammheng med denne fyren.

Alt hun ønsker er å gå videre med sitt liv og unngå traumatiske tanker og følelser, men det lar ikke denne fyren skje.

Hver eneste dag blir hun ringt fra skjult nummer. Opptil 20 ganger dagen. Ofte midt på natten fra 3-6 på morgenen. Hun vet det er han som gjør det. Hvem andre kan det være sier hun.

Selv om det er blitt blokkert varsling av skjulte nummer, så telefonen ikke ringer i ett, kommer fortsatt anrop opp i logg og dette er en belastning for henne. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe henne annet enn å høre litt rundt på nettet.

Hun mener det er meningsløst å gå til politiet da hun har null bevis over tidligere hendelser, og alt hun har å vise til er tapte anrop. Forstår henne der, vet politiet ikke er villig til å gå til store lengder for å hjelpe med sånne saker.

Skulle så ønske det var en måte å finne ut hvem som ringte, eller få blokkert skjulte nummer for godt fra telefon så hun slipper å gå rundt med paranoia over at denne fyren plutselig skal stå på døren hennes igjen.

Har noen tips på hvordan få stoppet denne psykotiske idioten i å terrorisere min nære venn så hun får litt fred og ro i hodet sitt?

mvh bekymret venninne
BRAND ∞ STRONG
Nytt nummer som er hemmelig?
Kjipt å måtte gå til det skrittet, men noen slutter aldri samme hva man gjør.
Sist endret av vindaloo; 24. mai 2023 kl. 23:22.
Slenger meg på det han^ sa, eventuellt kan du også få ei veninne til å svare slik at det hørres ut som deg for å bekrefte om det er han.
Da kan du prøve å anmelde han for hensynsløs atferd og spørre om å få besøksforbud eller noe.
Men igjen enkleste er å bare bytte tlf nr å fjern deg selv fra gulesider osv