Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1375
jeg ønsker bare å få ut noe. jeg står i fare for å bli domfelt for å ikke ha "stoppet" eller "forsøkt å stoppe" en som kjørte bil å krasja i 2 politibiler jeg var pasasjer og i full lockdown modus til der jeg ble handlings lammet. og alt gikk så forbanna fort. fyren som kjørte krasja først i 1 og så i en annen.. ut i fra tiltale brevet "overeagerer dem ganske mye" men dem mener også at jeg er skyldig i "vold mot offentlig tjenestemann" fordi jeg ikke gjorde noe for å stoppe han. da ord ikke hjalp full panikk. bilen gikk i 100 - 140 hva kunne jeg ha gjort dette var en slik bil som man kunne ha nøkkel i lomma og forsatt kjøre. Dem hadde også parkert veisperringen slik at det virker som om dem ville at vi skulle krasje inn i dem. hadde dem stått på vær sin side av veien å slengt ut spikermatte hadde det ikke blitt noe krasj. men dem slengte ut spikermatte sekunderfør en stor veisperring som førte til at det ble krasj. hva kunne jeg ha gjort? tatt rattet og krasja inn i et tree eller fjellvekk i 100 - 140? kastet meg ut i den farten? de politibetjentene som ikke grep inn vil da teknisk sett være skyldig i å ikke "førsøke å stoppe voldshandlingene fra politibetjenten" så yeah. What the F?
Sitat av RelaxX-TheDon Vis innlegg
jeg ønsker bare å få ut noe. jeg står i fare for å bli domfelt for å ikke ha "stoppet" eller "forsøkt å stoppe" en som kjørte bil å krasja i 2 politibiler jeg var pasasjer og i full lockdown modus til der jeg ble handlings lammet. og alt gikk så forbanna fort. fyren som kjørte krasja først i 1 og så i en annen.. ut i fra tiltale brevet "overeagerer dem ganske mye" men dem mener også at jeg er skyldig i "vold mot offentlig tjenestemann" fordi jeg ikke gjorde noe for å stoppe han. da ord ikke hjalp full panikk. bilen gikk i 100 - 140 hva kunne jeg ha gjort dette var en slik bil som man kunne ha nøkkel i lomma og forsatt kjøre. Dem hadde også parkert veisperringen slik at det virker som om dem ville at vi skulle krasje inn i dem. hadde dem stått på vær sin side av veien å slengt ut spikermatte hadde det ikke blitt noe krasj. men dem slengte ut spikermatte sekunderfør en stor veisperring som førte til at det ble krasj. hva kunne jeg ha gjort? tatt rattet og krasja inn i et tree eller fjellvekk i 100 - 140? kastet meg ut i den farten? de politibetjentene som ikke grep inn vil da teknisk sett være skyldig i å ikke "førsøke å stoppe voldshandlingene fra politibetjenten" så yeah. What the F?
Vis hele sitatet...
Er du tiltalt for noe? Gå til advokat, du kan ha en brukbar sjanse. Var sjåføren ruset og om så var, viste du om det? Eller kan det bevises at du viste det?
Må du i retten så si akuratt det du skriver her. Du ble handlingslammet, som er helt normalt når man er redd. For som du sier, hva skulle du gjort? Å ta en avgjørelse om å kaste seg over rattet og styre bilen i fjellveggen kunne endt fatalt, så naturlig at man ikke klarer å tenke klart og går i frys midt opp i en sånn problemstilling.
Det høres jo helt idiotisk ut, hvordan skal du stoppe noen som pasasjer når fører kjører i 100km/t uten fare for dødlig krasj? Snakk med advokat, tviler på at de kan ha noe sak her altså.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Dette er en klassisk sak som ikke hører hjemme på Freak.no, men i en samtale med en advokat. Hvis det er sånn som du legger det frem så har de tvilsomt en sak mot deg.

Uansett - ikke driv å teoriser om hva du kunne ha gjort eller burde ha gjort. Hvis du var handlingslammet, noe jeg tenker er helt rimelig, så var du handlingslammet. Hvis du begynner å lage teorier om hva du kunne eller burde gjort så virker du plutselig ikke så handlingslammet. Men alt dette er noe en advokat vil gå igjennom med deg.
Du kontakter advokat.

Hvis det er slik du sier så har de en tynn sak. De må bevise at du ikke grep inn osv.
"Øko-Terrorist"
Du er tiltalt og har derfor krav på forsvarer. Kontakt Advokat.