Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2186
Har hørt mye bra og mye dårlig, synes du den er verdt å se?
Startet å se den på nytt for 2 mnd siden. Første sesongen vil jeg si er OK. 2 og 3 er bra. Men etter det blir det altfor mye rare greier. Gadd ikke noe mer etter sesong 4.
BRAND ∞ STRONG
Jeg ble skuffet, mest fordi det startet så jævlig bra. De klarte ikke holde på den nerven syns jeg
og selv om det var drypp her og der gjennom hele serien hvor jeg fikk litt av feelingen fra S1-S2,
syns jeg det ble ganske uinteressant og kjedelig.

Er vel ikke så mye snakk om den lengre, men den var veldig stor da den gikk og er fortsatt en gjenganger
på folks "top lister" så om ikke annet kan du se den for å skjønne andres referanser.
det var noe helt annet når man måtte vente på hver episode i en uke gjennom sommeren og det kun var en sesong hver sommer så var det et år til neste gang, en levde seg bedre inn i handlingen på den måten og jeg så ofte episoden en gang til før neste kom. det ble bedre tid til og fordøye intrykkene enn om man binger hele greien på kort tid

så jeg tror på grunn av at jeg fikk lost in med tesje over 6 år så liker jeg og se det omigjen enda fordi jeg opplever en enorm nostalgi
JA!! Dritbra serie !!!!!
Syns absolutt du skal prøve det. I motsetning til mange andre, syns jeg serien først blir bra i sesong 4.
Syns det er så sinnsyke cliffhangers at jeg ikke greide stoppe når jeg først begynte å se
Jeg så den på nytt, for et par mnd siden. Utrolig bra serie
Meh. Lost var populært før. Nå er det laget så mange nye serier som er mye bedre spør du meg. Lost er litt spennende til tider, men ganske simpel karakterbygging, flate dialoger og stereotypiske karakterer. Masse cliffhangers.
har sett gjennom alt 4 ganger. kommer sikkert til og se det enda en gang
Absolutt. Sesong 1 og 2 er gode, da øya fortsatt utgjorde et fruktbart terra incognita, og serieskaperne ikke følte noe press for å definere hvilken retning serien skulle ta (noe de tydeligvis heller ikke ante). Så begynte det å rote seg til, og den ender opp direkte banal.
Sist endret av exocytose; 11. mai 2023 kl. 15:56.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Absolutt. Sesong 1 og 2 er gode, da øya fortsatt utgjorde et fruktbart terra incognita, og serieskaperne ikke følte noe press for å definere hvilken retning serien skulle ta (noe de tydeligvis heller ikke ante). Så begynte det å rote seg til, og den ender opp direkte banal.
Vis hele sitatet...
Jeg syns ikke serien er banal. Den legger imidlertid opp til noen fortolkninger som ikke er tydelige nok kommunisert. Det er f.eks flere referanser til vitenskap- og filosofihistorie som kan tolkes og gi serien noe ekstra dybde, men man må gjerne drive litt hobbyanalyse for å identifisere, tolke og forstå de ut fra konteksten (handlingen) i serien. Jeg personlig møter fremdeles nye elementer i serien som jeg ikke fikk med meg forrige gang jeg så den.

Dette blir først aktuelt de siste sesongene, men henvises hele tiden til karakterene og historiene de har med seg fra tiden før, under og etter oppholdet på øyen.

Jeg mener hvertfall dette er langt mer interessant enn alt mainstream pisset som generelt sett er maskert med sex/penger/vold-repeat.

Bikker lett inn på min topp 10 av serier
De første sesongene er bra. Det er bare å hoppe av når du synes det blir kjedelig, for den tar seg dessverre aldri opp igjen.
Sesong 5 er den beste synes jeg
Absolutt. Prøv å se den.
Trådstarter
Nettop startet på sesong 2. Var mye rart jeg følte jeg ikke fikk svar på i sesong 1 men ellers en god serie og et par ganske gode karakterer. Kommer til å fortsette å se på
Blir blitt som West Wing, du skrur av krana etter sesong 3 eller 4 .
Sist endret av Bjørneboe; 21. mai 2023 kl. 17:33.
Alle sesongene er grei underholdning, men første sesongene er nok best.
Soundtracken i Lost er magisk though, får gåsehud!
Sett alt 2 ganger her, anbefales =)