Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1119
Heisann,

Jeg skal straks ut i lære om noen få måneder, men jeg lurte på en viktig ting..

hva ligger gjennomsnittslønn som lærling innen utvikling på? (2022-2023)

Har sett på flere kilder, men det viser seg at alle disse kildene er flere år gamle…
Under hvilket lærefag kan man bli lærling innenfor utvikling?
Trådstarter
3 1
Informasjons teknologi og medieproduksjon VG1, så videre til Informasjonsteknologi på VG2, og til slutt så kan man velge mellom IT-utvilkerfaget og IT-Driftsfaget når man søker læreplass
Sitat av Mybabado Vis innlegg
Informasjons teknologi og medieproduksjon VG1, så videre til Informasjonsteknologi på VG2, og til slutt så kan man velge mellom IT-utvilkerfaget og IT-Driftsfaget når man søker læreplass
Vis hele sitatet...
Interressant. Aldri visst det eksisterte. Lærer noe nytt hver dag.
Jeg vet ikke om det finnes noen form for tariff innen utvikler/programmereryrket så det er vanskelig å kunne gi et godt svar på hva du kan forvente.

Juniorutviklere hos oss starter på rundt 450-500 avhengig av utdannelse og kompetanse.
Trådstarter
3 1
Sitat av atom Vis innlegg
Jeg vet ikke om det finnes noen form for tariff innen utvikler/programmereryrket så det er vanskelig å kunne gi et godt svar på hva du kan forvente.

Juniorutviklere hos oss starter på rundt 450-500 avhengig av utdannelse og kompetanse.
Vis hele sitatet...
Den er grei, takk for svaret.